ارومیه میزبان مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری آذربایجان‌غربی از برگزاری مسابقات آفرود قهرمانی کشور با حضور نزدیک به یکصد راننده در پارک جنگلی ارومیه برای اولین بار در این استان خبرداد و گفت: این مسابقات در ۴ کلاس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی،  فرشید حسینی در این خصوص گفت: مسابقات اتومبیل‌رانی در رشته آفرود (خودروهای ۲ دیفرانسیل) قهرمانی کشور با حضور بین نزدیک به یکصد راننده از سراسر کشور در پارک جنگلی ارومیه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مسابقات روز جمعه ۲۵ آبان ماه با حضور تمام قهرمانان کشور از استان های مختلف برگزار می شود و از استان آذربایجان غربی نیز ۱۱ راننده در این رقابت حضور خواهد داشت.

مسابقات آفرود

 رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری آذربایجان‌غربی افزود: این مسابقات در ۴ کلاس ۲۵۰۰ سی‌سی، ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ سی‌سی، ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ سی‌سی و آزاد برگزار می شود.
حسینی گفت: رشته آفرود از جمله رشته‌های مهیج بوده و طرفداران بسیاری دارد و رقابتی که در ارومیه برگزار می‌شود برای اولین بار در تاریخ اتومبیلرانی استان آذربایجان‌غربی خواهد بود که این استان میزبانی آن را برعهده دارد.
وی با اشاره به اینکه ساعت ۹ روز جمعه مراسم افتتاح این مسابقه که سومین دوره مسابقات کشوری است برگزار می‌شود بیان کرد: با توجه به پرطرفدار بودن این رشته ورزشی، بهترین فرصت برای اسپانسرها است که از طریق هیئت ثبت نام کرده و به تبلیغ بپردازند.

حسینی در خاتمه خاطر نشان کرد: آیین نامه تکمیلی این مسابقات و همچنین اطلاعات کامل در مورد روند ثبت نام راننده ها در سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور قرارداده شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =