۰ نفر
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵

برف نشان داد؛ پیش‌بینی زلزله هم دردی را درمان نمی کند.

با توجه به اتفاقاتی که در طول هفته رخ داد؛ شیرین می‌شود این هفته را هفته غافل‌گیری‌های رنگ به رنگ نامگذاری کرد. چیزی هم که این داستان را مهیج‌تر می‌کند این است که جنس هر کدام‌ از این غافل‌گیری‌ها هم با بقیه فرق اساسی داشت: یکی سری با اطلاع قبلی بود؛ یکسری بدون اطلاع قبلی؛ یکسری با انتظار قبلی و بالاخره، یکسری هم بدون انتظار قبلی! چطوری؟ اینطوری:

1- ورود هنرپیشه‌های کشف حجاب کرده به ایران (غافل‌گیری بدون اطلاع قبلی)
ورود خانم‌ها «چکامه چمن‌ماه» و «رابعه اسکویی» به سرزمین استادیوم‌های بدون زن، آن‌هم بعد از آن کشف حجاب اساسی‌شان در سرزمین حریم سلطان‌های مملو از زن، غافل‌گیر کننده بود. اما خانم رابعه اسکویی توانست ما را با آن عکس صدرصد متحول شده‌شان به شکل دوبله، غافل‌گیرمان کند. این عکس یک بار دیگر تاکید کرد که راه‌های رسیدن به خدا بسیار است. به هر حال زنانی همچون گلشیفته فراهانی، الهام چرخنده، آزاده نامداری، صدف طاهریان و همین رابعه اسکویی خودمان نشان دادند که آدم باید یا رومی روم باشد یا زنگی زنگ! آن وسط مسط‌ها(یعنی جایگاه فعلی ما) به درد نمی‌خورد و کسی را به جایی نمی‌رساند! البته به شرط آنکه بتوان سوراخ دعا‌ها را با دقت هر چه تمام‌تر پیدا کرد!

2- ورود سامانه بارشی به ایران (غافل‌گیری با اطلاع قبلی)
در هفته گذشته با کم شدن گناهان مرتکب شده توسط مردم و ایضا بارور کردن ابرها توسط مسئولین بالاخره یک سامانه بارشی اساسی وارد کشور شد و کلی بر سرمان نعمت باراند. آن هم چه باریدنی؟ درست مثل کسانی که در مجالس نمی‌رقصند و وقتی هم که می‌رقصند ول‌کن نیستند! هر چند این سامانه بارشی یک هفته قبل توسط سازمان هواشناسی پیش‌بینی شده بود اما باز این دلیل نمی‌شد که مسئولین ما بشدت غافل گیرنشوند! (این مسئله نشان می‌دهد پیش بینی زلزله هم دردی را درمان نمی‌کند) حداقل منفعت بارش برف این بود که همگان متوجه شدند برای سازمان پیشگیری از حوادث غیرمترقبه هم باید یک کمیته بحران گذاشت!

3- تبرئه سعید طوسی (غافل‌گیری با انتظار قبلی)
با توجه به اینکه آقای مرتضوی برای پرونده کهریزک(با آن همه شیشه نوشابه و حجم کاری ) 200 هزارتومان جریمه شدند؛ انتظار می‌رفت که در پرونده مربوط به سعید طوسی یک چیزی هم دستی دستی به طوسی بدهند که البته حکم مجازات وی این گونه صادر شد که چیزی به او ندهند تا او حسابی در خماری بماند! بدیهی است که ماندن در خماری مجازات نسبتا سنگینی است!
4- 175 سال زندان برای پزشک سابق تیم ژیمناستیک آمریکا(غافل گیری بدون انتظار قبلی)
وقتی رئیس جمهور هاله نوری‌مان در سازمان ملل عنوان کرد ما همجنس گرایی و امور مربوط به آن را در داخل کشور نداریم و این جور چیزها فقط و فقط مختص آمریکایی‌ها و هم پالکی‌هایشان هست، ما انتظار داشتیم در دادگاه هم، قاضی آمریکایی چشمکی به پزشک مربوطه بزند و به او بگوید: ایول؛ ناز شستت... اما خلاف انتظار ما، این قاضی به شکل عجیبی برای پزشک متجاوز، 175 سال حبس برید خدا عمر با عزت به این پزشک برای تحمل چنین مجازاتی و ایضا قاضی فوق برای صدور چنین حکمی بدهد.
زت زیاد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
    14 0
    يعني خدا وكيلي در حد يه كمدي طنز خنديدم.خنديدم به حال و روز خودمان.اي كوفت بخندم.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
    10 0
    درد خنده داری بود. ما ایرانی ها از اون رییس دولت هاله نوری تا تبرئه همجنس بازها به قول اونا و بحرانهای ستاد بحران و... همواره با خودمان تناقض داریم.
  • بی نام DE ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
    5 0
    آقای پورمحبی شاهکاری
  • سریتا A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    2 0
    ممنون امیدوارم چند سریع برف و بارون خوب دیگه هم بیاد تا یه کمی از خشکسالی کشورمون در بیاد انشالله