میزبانی لرستان از جشنواره ملی خوشنویسی رضوی برای دومین سال متوالی

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، لرستان برای دومین سال متوالی به عنوان میزبان جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرید رحمتی گفت: به دنبال برگزاری موفق پانزدهمین جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی در استان ، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) میزبانی این جشنواره در دوره ی شانزدهم را نیز به لرستان سپرد.

وی افزود: این جشنواره در دهه ی کرامت و همزمان با بسیاری از جشنواره های فرهنگی و هنری رضوی دیگر در سراسر کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می شود و دبیرخانه ی این جشنواره از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر آن نسبت به سال گذشته است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد : در دوره ی قبل جشنواره ٥٩٣ اثر از ٢٨١ هنرمند شاخص خوشنویسی کشور به دبیرخانه ی جشنواره ارسال شد که در نهایت ١٢١ اثر به بخش نهایی و نمایشگاه جشنواره در بخش های نستعلیق ، شکسته ، ثلث ، نسخ ، تحریری و بخش ویژه ی کرامت های انسانی راه یافت.

رحمتی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت اساتید برزگ و مطرح خوشنویسی کشور همچون اساتید، شیرازی ، فلسفی ، کابلی ، بختیاری ، حیدری ، بنی رضی و عبدالرضایی در زمینه ی داوری ، از مهمترین ویژگی های جشنواره ی پازدهم خوشنویسی رضوی در استان لرستان بود که در دوره ی جدید نیز بر همین منوال خواهد بود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =