زیدان به این دلیل می‌گوید که باید کار اتلتیکو را در بازی رفت تمام کرد

ورزش سه نوشت:زین الدین زیدان روز گذشته در نشست خبری بازی با اتلتیکو چند بار تاکید کرد که رئال به بازی برگشت فکر نمی‌کند و قصد دارد در بازی رفت کار را تمام کند.

رئال و اتلتیکو در شرایطی تقریبا مشابه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

رئال در دو جبهه شانس قهرمانی دارد؛ یکی در لالیگا که فعلا با امتیاز برابر و یک بازی کمتر از بارسا در جایگاه دوم قرار دارد و دیگری در لیگ قهرمانان که امشب بازی رفت نیمه نهایی را با اتلتیکو برگزار خواهد کرد. اتلتیکو نیز در لالیگا برای کسب جایگاه سومی با سویا در رقابت است.

رئال 4 بازی دیگر در لالیگا پیش رو دارد و در صورت کسب 10 امتیاز می تواند قهرمانی را جشن بگیرد.

پس از بازی رفت با اتلتیکو، رئال در لالیگا به خانه گرانادا می رود. پیروزی در این بازی برابر یک تیم سقوط کرده، کاملا قابل پیش بینی است. سپس بازی برگشت با اتلتیکو از راه می رسد و بعد، رئال در خانه خود میزبان سویا از هفته 37 لالیگا خواهد بود.

در بارسلونا بسیار امیدوارند که رئال در این مسابقه امتیاز از دست بدهد چرا که معتقدند پس از بازی برگشت پرفشار و سنگین مقابل اتلتیکو، رئالی ها از لحاظ ذهنی خسته به بازی سویا خواهند رسید.

اما هدف زیدان و رئالی ها این است که امشب با یک نتیجه امیدوارکننده و قاطعانه اتلتیکو را شکست دهند تا در بازی برگشت فشار کمتری را متحمل شوند. به این ترتیب با خستگی ذهنی کمتر و رحیه ای به مراتب بالاتر برابر سویا قرار خواهند گرفت.

از طرف دیگر، رئال و اتلتیکو 24 بار در بازی های حذفی به مصاف هم رفته اند(17 بار در کوپا دل ری، 2 بار در جام اتحادیه، 1 بار در سوپرکاپ اسپانیا و 2 بار نیز در لیگ قهرمانان) که سهم رئال 14 بار صعود بوده است. آمار ها نشان می دهند که معمولا تیمی که در بازی رفت موفق به پیروزی شده، در نهایت صعود کرده است.

این برای چهارمین سال متوالی است که دو تیم در لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند. پیش از این یوونتوس-دپورتیوو و نیز چلسی-لیورپول در 4 سال متوالی در لیگ قهرمانان به یکدیگر برخورد کرده بودند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =