در چند روز گذشته: ۳ هزار و ۶۷۸ نفر روز مسافر نوروزی در مدارس همدان اسکان یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان به صورت شبانه‌روزی تا 14 فروردین ماه آماده خدمت رسانی با امکانات ویژه به مسافران نوروزی در اقصی نقاط استان هستند.

مصطفی خزاعی، مدیرکل آموزش و پردرش استان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: در طی چند روز گذشته، یک هزار و 506 نفر مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.


وی خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی امسال 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در استان با یک هزارو 945 اتاق جهت اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه گفت: امسال 225 اتاق ویژه، یک‌هزار و 349 اتاق در سطح گروه «الف» و 325 اتاق در سطح گروه «ب» در سراسر استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی با تاکید بر اینکه با این تعداد از اتاق به صورت روزانه می‌توانیم هشت هزار نفر از مسافران را پذیرش کنیم، افزود: ظرفیت هر اتاق برای هر خانوار پنج نفر است.

خزاعی با اشاره به اینکه فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان از 25 اسفندماه آغاز شده است، گفت: براساس آمار ثبت شده در سامانه‌ اسکان فرهنگیان استان، سه هزار و 678 نفر روز در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان تاکنون مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی استفاده می‌شود، تصریح کرد: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان تاکنون یک هزار و 506 نفر در قالب 240 خانوار میهمان فرهنگی پذیرش شده‌اند.

بنابر اعلام مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، در طول ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته 57 ‌هزار و 293 خانوار شامل 19 هزار و 682 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =