سارق حرفه ای پلدختر به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: سارق سابقه دار این شهرستان معروف به قشقرق در دام پلیس گرفتار شد

اسما اسماعیل پور - خبرانلاین لرستان :سرهنگ صفر عبدالوند در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین درپلدختردر پلدختر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های خرد مغازه و لوازم داخل خودرو در سطح شهر پلدختر موضوع در دستور کار ویژه ماموران کلانتری قرار گرفت.
وی افزود:ماموران انتظامی با انجام کار دقیق اطلاعاتی سرانجام سارق سابقه دار و معروف به قشقرق را در حالی که وسایل سرقتی و اموال یکی از مغازه داران را همراه داشت دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی لدختر بیان کرد: این سارق ،در ادامه تحقیقات به چندین فقره سرقت اعتراف کرد که اموال مال باختگان پس از کشف تحویل آنها داده شد .
وی عنوان کرد: سارق بعداز تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان معرفی و سپس روانه زندان شد.
سرهنگ عبدالوند گفت: همچنین پلیس آگاهی این شهرستان سارق حرفه ای که روزهای گذشته در منطقه تنگ علی پلدختر یک دستگاه سواری پژو پارس را به سرقت برده بود شناسایی کرد .
وی تصریح کرد: این سارق حرفه ای که در حومه خرم آباد سکونت دارد هنگامی که عرصه را با حضور پلیس تنگ دید از تاریکی هوا استفاده کرده ، خودرو را گذاشته و خود به منطقه نا معلومی متواری گردید .
وی خاطر نشان کرد :تلاش نیروی انتظامی جهت دستگیری سارق فراری ادامه دارد و خودرو سرقتی کشف شده توسط پلیس به صاحبش باز گردانده شد .
سرهنگ عبدالوند اظهار داشت : پلیس کوچکترین فعالیت مجرمان را رصد و ضربه نهایی را به آنها خواهد زد و ماموریت مبارزه با سارقان ادامه خواهد داشت.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =