رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در دو حادثه مشابه، دو دستگاه خودرو پراید در دو نقطه از جاده های استان واژگون شدند که در خودرو اول راننده خانم 42 ساله و در دیگری، سرنشین 12 ساله به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان باختند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگو با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: در 48 ساعت گذشته بر اثر وقوع چهار سانحه فوتی در جاده های برون شهری این استان چهار نفر جان باختند.

وی خاطرنشان کرد: در سانحه اول بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده ملایر - بروجرد یک خانم 42 ساله پس از واژگونی به علت خواب آلودگی، و نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شد و پس از اصابت سر وی با زمین در جا فوت کرد و یک سرنشین در این حادثه مجروح شد. عزیزی افزود: همچنین در سانحه مشابهی که برای خودروی پراید در جاده روستایی قهورد - گل تپه کبودراهنگ رخ داد بر اثر واژگونی، یک نوجوان 12 ساله به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرتاب شد و مناسفانه جان باخت.

رئیس پلیس راه همدان تاکید کرد: چنانچه سرنشینان این دو خودرو نسبت به بستن کمربند ایمنی کم توجهی نمی کردند به طور حتم هنگام واژگونی خودرو به بیرون از وسیله نقلیه پرتاب نشده و هم اکنون جان خود را از دست نداده و یا صدمه کمتری دیده بودند. وی افزود: در اکثر سوانح براثر نبستن کمربند، شاهد برخورد قسمت سر با ستون و دیگر قسمتهای خودر و ضربه مغزی راننده و سرنشینان هستیم که امیدواریم تمامی رانندگان و سرنشینان بستن کمربند ایمنی را جدی بگیرند.

سرهنگ عزیری در خصوص سانحه سوم نیز گفت: یک دستگاه موتورسیکلت در داخل شهر ازندریان ملایر با خودروی پژو برخورد کرده و سپس واژگون شد، که در این حادثه نیز راکب موتورسیکلت به علت رعایت نکردن حق تقدم و استفاده نکردن از کلاه ایمنی دچار مصدومیت شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. فرمانده پلیس راه استان در آخر به کشته شدن راکب یک دستگاه موتورسیکلت در جاده های فرعی حسین آباد شهرستان کبودراهنگ اشاره کرد و افزود: در این حادثه نیز راکب موتورسیکلت پس از واژگونی دچار سانحه شد و در بیمارستان جان باخت که علت این حادثه در دست بررسی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =