نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: کنون کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خدمات ارزنده ای را برای کاهش فقر و رفع محرومیت به مردم ارایه کرده که قابل تقدیر است

اسما اسماعیل پور - خبرآنلاین لرستان: سید حمیدرضا کاظمی در اجتماع مدد جویان و خیران کمیته امدادشهرستان پلداختر افزود: کمیته امداد نهادمقدس و امید سازی است که به فرمان و ابتکار امام خمینی (ره) در راستای محرومیت زدایی و با هدف کمک به قشرآسیب پذیر و توانمندی جامعه تاسیس شد .
وی با بیان این که خدمت در کمیته امدادشرایط خاصی را با توجه به وضعیتی که جامعه هدف دارد را می طلبد افزود: خدمت به نیازمندان و محرومان توفیق و افتخار بزرگی است که نصیب کارکنان این نهاد حمایتی شده است .
وی جهت گیری کمیته امداد را در راستای اقتصاد مقاومتی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بحث اشتغال زایی مدجویان کمیته امداد امام ، یکی از فعالیت هایی است که توسط این نهاد صورت می گیرد .
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : کمیته امداد برای رفع نیاز محرومان و دستگیری از فقرا و ایتام به همکاری و همراهی همه جانبه خیرین نیکوکار، افراد متمول و متمکن نیاز دارد تا با مشارکت عمومی و همگانی شاهد کاهش مشکلات آنها باشیم .

کاظمی ، خدمات کمیته امداد را الگویی برای تحقق شعار سال دانست و افزود : باید تلاش شود زمینه توانمندسازی کامل مددجویان فراهم شود و در راستای کاهش بیکاری به صورت اشتغال واقعی نمود آن را مشاهده کنیم زیرا اشتغال پایدار مددجویان این مجموعه حمایتی یکی از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی است .
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ، رسیدن به خودکفایی را ماحصل اقتصاد مقاومتی دانست و گفت : برای خروج از فقر باید روند خودکفایی و خود اشتغالی را فراهم کرد و ایجاد اشتغال حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است و بدون مشارکت مردم اقتصاد مقاومتی تحقق نمی یابد و تقویت پایه اقتصاد کشور با اقتصاد مقاومتی میسر خواهد شد .
رییس کمیته امداد پلدختر گفت: 260 طرح همزمان با هفته دولت در این شهرستان درزمینه های کشاورزی ، دامپروری ، خدمات و صنایع دستی به بهره برداری رسید .
نبی اله ناظری افزود: برای اجرای این طرح ها اعتباری بیش از 29 میلیارد ریال از محل اعتبارات امداد و قرض الحسنه بانکی با اولویت اقتصاد مقاومتی و با اشتغالزایی 260 نفر هزینه شده است .

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =