ایسنا نوشت: سفارت آمریکا در پاکستان ضمن هشدار نسبت به احتمال حمله به هتل "ماریوت" در اسلام آباد، از شهروندان آمریکایی خواست از نزدیک‌ شدن به این منطقه خودداری کنند. این دومین باری است که آمریکا طی یک ماه گذشته به اتباعش درباره پاکستان هشدار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل ماه جاری میلادی وزارت امور خارجه آمریکا به گردشگران و تجار نسبت به سفر به پاکستان هشدار داده و اعلام کرد: ممکن است شبه نظامیان در بحبوحه ناآرامی‌های تروریستی در پاکستان، شهروندان آمریکایی را هدف بگیرند.

سفارت آمریکا در پاکستان در بیانیه‌ای در وب سایت خود اعلام کرد که این سفارتخانه از یک تهدید کلی اما تایید نشده علیه هتل "ماریوت" در اسلام آباد مطلع شده است لذا به شهروندان آمریکایی توصیه می‌شود طی چند روز آتی از نزدیک شدن به این منطقه خودداری کنند و اجازه دهند وضعیت بررسی شود.

پیش از این نیز آمریکا به شهروندان خود در افغانستان نسبت به حمله تروریستی به هتل "استار" در کابل هشدار داده بود.

تازه‌ترین حمله افراط گرایان ماه گذشته میلادی صورت گرفت که در آن خانواده‌های مسیحی را که در یک پارک عمومی در شهر "لاهور" عید پاک را جشن می‌گرفتند، هدف قرار گرفتند. جماعت "الاحرار"، یکی از شاخه‌های طالبان مسئولیت این بمب گذاری را که در آن بیش از 70 تن کشته شدند، به عهده گرفت.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =