روزنامه خبرورزشی نوشت:

كاوه علي‌اسماعيلي
* برانكو ايوانكوويچ سرمربي پرسپوليس ساعاتي قبل از ترك تهران و ساعاتي پس از برتري 2 بر صفر تيمش مقابل استقلال خوزستان پاسخگوي سؤالات خبرورزشي شد.
* به خاطر پيروزي در اين بازي و همچنين سال نوي ميلادي تبريك مي‌گوييم.
ممنونم. از شما و از همه ايراني‌ها ممنونم. من در كشورهاي زيادي مشغول به كار بودم اما به ايران علاقه خاصي دارم چون بهترين خاطراتم از كار در ايران است. همين‌طور بايد به تمام مسيحيان ايران، سال نو را تبريك بگويم و براي‌شان آرزوي موفقيت كنم.
* سال 2015 را چطور ارزيابي مي‌كنيد و فكر مي‌كنيد سال 2016 براي شما چطور پيش برود؟
سال خوبي را پشت ‌سر گذاشتم. شايد مشكلاتي وجود داشت اما هميشه و براي همه آدم‌ها اين مشكلات وجود دارد. من سال خوبي را سپري كردم به خصوص اينكه دوباره به ايران برگشتم و اين بار سرمربي تيم بزرگ پرسپوليس شدم. حالا وقت اتفاقات آينده است. من نسبت به سال 2016 بسيار خوشبين هستم و اميدوارم سال خوبي را در كنار پرسپوليس سپري كنم.
* مي‌دانيد مسئولان باشگاه پرسپوليس مي‌خواهند قرارداد شما را براي فصل آينده هم تمديد كنند؟
من از اين اتفاق بسيار خوشحال هستم اما امروز زمان خوبي براي اين صحبت نيست. بگذاريد پس از تعطيلات در موردش بيشتر حرف مي‌زنيم. همين كه اعتماد مسئولان باشگاه و هواداران را به دست ‌آورده‌ام، برايم ارزشمند است. ببينيم در آينده براي‌مان چه اتفاقاتي رقم مي‌خورد. * بازي با استقلال خوزستان را چطور ديديد؟
بازي سختي براي ما بود. رقيب سرسختي را شكست داديم و حتم دارم امتيازات اين بازي در آينده براي‌مان راه رسيدن به قهرماني را هموارتر مي‌كند. در رسيدن به قهرماني، جدا از كسب امتياز از تيم‌هاي كوچك، شما بايد بتوانيد از مدعيان هم امتياز بگيريد. بازي كاملاً در دست پرسپوليس بود و خوشحالم كه كارشناسان هم اين موضوع را ديدند. با تمركز كامل كار كرديم و تأكيد مي‌كنم كه درخشش زيادي داشتيم. بابت پيروزي بسيار خوشحالم چون بازيكنانم مزد تلاش‌شان را گرفتند و با روحيه بالايي به تعطيلات مي‌روند.
* استقلال خوزستان را چطور ديديد؟
تيم خوبي را مقابل خودمان ديديم؛ تيمي كه مي‌توانست در هر لحظه روي دروازه ما فرصت‌هاي خطرناكي ايجاد كند. آنها با شايستگي در جمع صدرنشينان ليگ هستند و دقيقاً در زمين همان اتفاقاتي رخ داد كه فكرش را مي‌كردم. از شكست دادن اين تيم خوشحالم و مي‌گويم پرسپوليس چون بهتر و هوشمندانه‌تر بازي كرد، به برتري رسيد.
* مهدي طارمي باز هم گلزني كرد. در مورد اين بازيكن چه نظري داريد؟
هميشه گفته‌ام به تك‌تك بازيكنانم اعتقاد كامل دارم و از اين به بعد هم همين‌طور است. مهدي بازيكن باهوش و خوبي است كه در لحظات حساس گل‌هاي مهمي به ثمر مي‌رساند.
* دروازه تيم با حضور ايمان صادقي هم بسته ماند؛ چه نظري در اين مورد داريد؟
تأكيد مي‌كنم كه اگر به صادقي اعتماد نداشتم، او را درون دروازه نمي‌گذاشتم. بازيكنانم در فاز تدافعي نيز عملكرد بسيار خوبي داشتند و در نهايت توانستيم به پيروزي برسيم. اگر آنها اشتباهي داشتند، گل مي‌خورديم و امتياز از دست مي‌داديم كه اين‌طور نشد و حالا هم بسيار خوشحالم. همچنين خوشحالم كه چنين بازيكنان خوبي در تيم من حضور دارند.
* براي بازي مقابل استقلال خوزستان هواداران استقبال خوبي داشتند؛ چه پيامي براي آنها داريد؟
هواداران ما فوق‌‌العاده هستند. آنها بايد هميشه در كنار پرسپوليس باشند و ما را به سمت قهرماني پيش ببرند.
* شما فكر مي‌كنيد با توجه به پيروزي تيم‌تان مقابل استقلال خوزستان بتوانيد قهرمان شويد؟
من به اين مسئله كاملاً خوشبين هستم. اين را مي‌گويم كه پرسپوليس حتماً قهرمان مي‌شود. ما بايد خودمان را قهرمان ليگ بدانيم چون بهتر از ساير تيم‌ها فوتبال بازي مي‌كنيم و حق‌مان است به قهرماني برسيم. هواداران هم اين مسائل را مي‌دانند و آنها هم به ما اعتماد دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =