۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲

انتخابات 7 اسفند به مانند سایر انتخابات ادوار گذشته در کشور برگزار شد.

فارق از اتفاقات قبل از روز انتخابات و استقبال از نماینده معروف شهر تهران در حوزه انتخابیه در روز رای گیری و انتخاب اصلاح طلبان در شهر تهران و لیست مورد تایید دولت در مجلس خبرگان، نوبت به خواسته های مردمی رسید که به ندای ایشان پاسخ دادند.
مردمی که بحق در روزهایی که نیاز به حضورشان بود بدون چشم داشتی قدم به میدان گذاشتند تا دولت مردان این سرزمین بدانند که این موهبت که امروز بر مسند قدرت نشسته اند، تنها به خواست ایشان است و بس.
نمایندگان دوره نهم مجلس شورای اسلامی نیز که همراه دولت احمدی نژاد بودند و سالیان پایانی نمایندگی خود را با دولتی که شعارش تدبیر و امید بود نخواستند همراه شوند حال می باید بهانه ای جهت خارج ماندن از خانه ملت برای خود دست و پا کنند چرا که خود به خوبی می دانند دلایل متعدد رای نیاوردنشان را بعنوان مثال به وزیر خارجه دولتی خائن گفتند که مردم رئیس دولتش را برگزیده بودند.
به هر حال گذشت زمان و انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی به خوبی نشان داد که مردمی که سیاست را این روزها با پوست و گوشت خود به خوبی حس کرده اند دیگر نمی پذیرند بازی های سیاسی را، فریادهای نمایندگانی که تنها برای هم حزبی های خود سردادند و به اسم مردم گذاشتند.
نتایج آرا در تهران که نمایندگان اصولگرا را در مجلس شورای اسلامی داشت به خوبی نشان داد مردم خسته از تنش های بیهوده نمایندگانی هستند که بفکر جناح سیاسی خود بودند و تنها تلاششان این بود که زحمات دولت در سیاست خارجی را نادیده بگیرند.
حال نوبت نمایندگانی است که با وجود رد صلاحیت های متعدد قبل از انتخابات، وارد مجلس شورای اسلامی شده اند و به پشتوانه حمایت رئیس تشخیص مصلحت نظام،ریاست جمهور دوره پیشین و ریاست جمهور این روزهای ایران با رای مردم تهران با خیال آسوده بر مسند نمایندگی تکیه زدند تا ضمن تعامل با دولت به فکر رفع مشکلات جامعه باشند.
قطعا حضور نمایندگان تازه نفس در کنار نمایندگانی که سابقه حضور در ادوار مختلف مجلس را دارند می تواند امیدی برای روزهای خوب ایران باشد.روزهایی که در گذشته به لطف نمایندگان سابق کامشان تلخ شد و تنش های مجلس در سالیان گذشته تنها این سوال را برای مخاطبان به وجود آورد که آیا برای مردم ناراحت هستند و تلاش می کنند یا همفکران خود؟
حال بدور از یادآوری خاطرات گذشته امید مردم به مجلسی است که با پشتوانه دولت تدبیر و امید راهی خانه ملت شدند تا مشکلاتشان را رفع کنند. مشکلاتی که در این سالیان به بهانه های سیاسی از ذهن نمایندگان دور ماند و تنها در صدد اثبات حرف های سیاسی خود در صحن خانه ملت در حال مصاحبه بودند.
سخن آخر با نمایندگانی که با برچسب اصلاح طلب به نمایندگی از مردم شهرهای ایران وارد خانه ملت می شوند. قطعا مردمی که رای به شما دادند دیگر تنش های مجلس در گذشته را بر نمی تابند و می خواهند فارغ از هیاهوی سیاسیون دور از گود مانده به فکر حل بیکاری، مشکلات اقتصادی و جوانان بوده و نتیجه این اعتماد را در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ببینند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    11 0
    اخ جانا سخن از دل ما ميگوييم
  • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    11 0
    خداكنه نماينده هاي اصولگرا منظور مردم بفهمن فقط همين خسته ايم ازتون
  • ز.س IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    2 0
    با سلام و خسته نباشید. قلم و تحلیل تون مثل همیشه خوب بود. موفق باشید