با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گروه‌های برتر جهادی دانشگاه‌های مازندران تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  منطقه مازندران، همایش شکوه هجرت و آیین اختتامیه اردوهای جهادی برای تجلیل از گروه‌های برتر جهادی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه کربلای مازندران و رئیس بسیج سازندگی مازندران برگزار شد.

رئیس بسیج سازندگی مازندران دراین مراسم با اشاره به اینکه دانشجویان در اردوهای جهادی نقش‌آفرینی کردند هدف از برگزاری اردوهای جهادی را حضور دانشجویان در روستاها با نگاه محرومیت‌زدایی و آشنا شدن جوانان با روحیه کار عنوان کرد وگفت: کار در اردوهای جهادی باید عمق و کیفیت بهتری پیدا کند.

غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه با پایان بودجه‌های سنواتی کار جهادی تعطیل می‌شد اما با برنامه‌ریزی جدید از ابتدای سال آینده کیفیت برنامه‌های سازندگی افزایش می‌یابد، تصریح کرد: برای سال آینده در هزار نقطه استان مازندران هزار پروژ‌ه‌های محرومیت‌زدایی تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید تحول جدی در اردوهای جهادی ایجاد می‌شود زیرا یکی از وظایف بسیج عمق بخشی به آرمان‌های انقلاب است، اظهار کرد: محله‌های بسیار نزدیک به شهر در مازندران دارای شرایطی نامناسبی نیستند؛ ما باید اسلام را با تمام بنایش پیاده کنیم و این وظیفه بسیج مستضعفین است.

رئیس بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه امام راحل کمیته امداد و جهادسازندگی را تاسیس کردند تا محرومیت‌زدایی را از میان برود، یادآور شد: بسیج سازندگی در امتداد جهاد سازندگی حرکت می‌کند.

وی با اعلام اینکه عرصه محرومیت‌زدایی در مازندران بسیار است و این مسئولیت و ماموریت بر عهده جهادگران گذاشته شده است، افزود: بنا داریم سال آینده تمهیدات خوبی تدارک ببینیم و محرومیت‌زدایی در مازندران را در دستور کار قرار می‌دهیم.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه‌ها در اعزام و پشتیبانی بسیار خوب عمل کردند، یادآور شد: عدم استفاده بهینه از مشکلات روستاهای مازندران است اما در سال آینده یکی از عرصه‌های مهم برای ورود انتقال دانش به روستاها است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =