رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه از برگزاری همایش رالی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دانش آموزان شهید در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، بيت الله رحمت خدا در اين خصوص گفت: در راستای فرهنگسازی در خصوص عبور و مرور واستفاده صحیح از وسایل نقلیه ونهادينـه شـدن فرهنگ ترافيكي با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان ارومیه یک دوره مسابقه رالی خانوادگی در سطح خیابان های این شهر برگزار می شود.
رحمت خدا افزود: انجام فرهنگ سازی هایی که منجر به پیشگیری از مشکلات شود کم هزینه ترین و بهترین کاری است که می توان در جهت کاهش ترافیک، به حداقل رساندن جرايم رانندگي و بروز مشکلات احتمالي انجام داد .
وي افزود: ثبت نام علاقمندان به شركت در اين رالي از 20 شهريورماه آغاز شده و تا 25 ام همين ماه ادامه خواهد داشت.
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه اظهار کرد: این مسابقه روز جمعه 27 شهریور و از مبداء پارک آموزش ترافیک شهرداری و در طول مسیر رینگ کمربندی شهری طی شده و نهایتا در محل مبداء مسابقه یعنی پارک آموزش ترافیک واقع در خیابان دفاع مقدس به کار خود پایان خواهد داد.
رحمت خدا در خاتمه گفت: این مسابقات به همّت هيأت اتومبيلراني و موتورسواري شهرستان اروميه و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري با عنوان یادواره دانش آموزان شهید ارومیه و در فضايي آكنده از سلامتي و شور و نشاط برگزار می شود وعلاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند به هیات اتومبیل رانی ارومیه به نشاني خيابان رجايي، طبقه همكف خوابگاه محدثه و یا پارک آموزش ترافیک شهرداری مراجعه نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =