عضو شورای شهر کرج: کمک به احداث پروژه قطار شهری کرج از سوی شهرداری تهاتری است

سخنگوی شورای شهر کرج با اعلام اینکه شهرداری در حال حاضر قادر به تزریق مالی برای پروژه کلان قطار شهری نیست،‌ گفت: کمک به احداث پروژه قطار شهری کرج از سوی شهرداری تهاتری است.

به گزارش فارس از کرج، داود وحیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری کرج با اعلام اینکه توسعه و احداث هر چه سریع‌تر این پروژه باید هر چه سریع‌تر در دستور ویژه مسئولان قرار گیرد، ‌افزود: با توجه به افزایش نرخ جمعیت لازم است تا قطار شهری کرج هر چه سریعتر به بره برداری برسد.
وی به تشریح آخرین وضعیت پروژه مترو و ادامه کار با پیمانکار قطار شهری پرداخت و افزود: نظر مدیریت شهری بر این است که اصلاح قیمت برای ادامه قرارداد و تامین منابع مالی تنها از طریق واگذاری زمین و املاک امکان‌پذیر است.
این عضو شورای شهر کرج ادامه داد: هیئت مدیره و شورای سازمان قطار شهری کرج و حومه باید از این تصمیم شورا تبعیت کند و واقعیت این است که شهرداری نمی‌تواند به صورت نقدی با پیمانکار مذکور ادامه فعالیت داشته باشد و در مقابل با واگذاری برخی اراضی سطح شهر، قادر به تزریق نقدینگی به شرکت سابیر هستیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج نیز در مورد ادامه همکاری مدیریت شهری با شرکت مورد نظر تصریح کرد: به سبب اینکه شرکت پیمانکار مترو شرکتی دولتی است و سود و زیان فعالیت‌ها از جیب مسئولان و مدیران نیست، دلسوزانه کار انجام نمی‌شود.
رضا شریفی افزود: شرکت مذکور تاکنون کار خاصی برای مدیریت شهری انجام نداده و لازم است با استفاده از بخش خصوصی با توانمندی‌های بالا به ادامه انجام این پروژه کلان در شهر بپردازیم تا به نتایج خوبی برسیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =