ترویج فرهنگ عفاف و حجاب سبب تحکیم بنیان خانواده است

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرزبا اشاره به فرا رسیدن روز عفاف و حجاب گفت:ترویج فرهنگ عفاف و حجاب سبب تحکیم بنیان خانواده است.

به گزارش خبرآنلاین- البرز: به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت ۲۱ تیرماه (روز عفاف و حجاب )گفت:یکی از مهمترین راهکار های تحکیم بنیان خانواده،ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

وی در ادامه افزود:هرچه در این مسیر کوتاهی کنیم دشمن برای ترویج بی بندباری محکم تر و قوی تر و با برنامه وارد عرصه خواهد شد و لذا باید گفت:امروز برای مقابله با بدحجابی دیر است و فردا دیرتر.

مسعودی،سپس با اشاره به ضرورت فعال سازی گروه های ویژه و آموزش دیده امر به معروف و نهی از منکر در این خصوص گفت:زنان باید در این مسیر مجاهده کنند و به‌عنوان سربازان خط مقدم مقابله با بی بند باری،بی عفتی و بی حجابی وارد عرصه شوند و با تشکیل گروه های منسجم،ضمن حضور فعال در اماکن عمومی تذکر لسانی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به کمرنگی حضور زنان محجبه در أماکن عمومی گفت:باید فضای عمومی کشور را به سوی حضور زنان محجبه و فعال سازی آنان در حوزه ترویج عفاف و حجاب تلفیق کرد و با الگو سازی،حجاب اسلامی را تبدیل به یک فرهنگ عمومی کرد.

مسعودی،در پایان افزود:اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز به همین مناسبت همایشی در روز عفاف و حجاب با این عنوان و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از بانوان فرهیخته،مبلغات و زنان فعال در این عرصه برگزار می نماید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =