گفتگوی تلفنی ابتکار با محیط بان مجروح خوزستانی

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با هادی جلالی محیط بان مضروب خوزستانی تلفنی گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن گفتگوی تلفنی با هادی جلالی محیط بان مجروح خوزستانی در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

در این تماس تلفنی ابتکار ضمن اطلاع از جزئیات مراحل درمانی این محیط بان، گفت: تلاش محیط بانان برای حفاظت از محیط زیست، اقدامی جوانمردانه و مایه افتخار است.

معاون رئیس جمهور با تقدیر از شجاعت و ایستادگی محیط بان خوزستانی در برابر متخلفین شکار و صید، اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست برای بهبودی و سلامت شما از انجام هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ابتکار با بیان اینکه در صورت صلاح دید پزشکان معالج، جلالی جهت انجام معالجات به تهران منتقل می گردد، افزود: سازمان حفاظت محیط زیست با جدیت در حال پیگیری شناسایی و دستگیری متخلفین و ضاربان محیط بان مجروح خوزستانی است.

وی ضمن قدردانی از مسئولان محلی که موضوع را با جدیت دنبال نمودند، از خانواده محیط زیست ایران خواست تا برای بهبود کامل هادی جلالی در شب های قدر دعا کنند.

این محیط بان روز شنبه 23 تیرماه  در حین انجام وظیفه ، گشت و کنترل مناطق مورد اصابت گلوله یکی از متخلفین شکاروصید قرار گرفت. این حادثه در محدوده تالاب بین المللی شادگان اتفاق افتاد.

حادثه از این قرار بود که محیط بان با گروهی از متخلفین شکاروصید در تالاب مواجهه شدند که متاسفانه با شلیک مستقیم 3 گلوله از سوی یکی از متخلفین قرار گرفت که در اثر شلیک این گلوله ها به ناحیه هر دو پا، دست و پهلوی چپ، سینه و صورت و گردن نیز مورد اصابت ساچمه های تفنگ شکاری قرار گرفت که بعد از این حادثه ، محیط بان بلافاصله به بیمارستان آبادان منتقل گردید.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    31 0
    این محیطبانهای بیچاره چه جوری باید از خودشون دفاع کنن چه برسه به حیات وحش؟ چرا این وضعیت نباید درست بشه؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    21 0
    چرا قانون اينقدر ضعيف و به نفع متخلفين محيط زيست است تا كي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • لیلا از خوزستان IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    8 0
    متاسفانه در آن منطقه مردم از ارزش محیط زیست آگاهی چندانی ندارند. باید فرهنگ سازی کرد. آنوقت خواهیم دید خود مردم جلوی خلافکاران را خواهند گرفت
  • نرگس روحانی A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    8 0
    خانم ابتکار چقدر خوب میشد شما این محیط بان زخمی را مثل برادر خود می دانستید و برای درمان به تهران به یکی از بیمارستانهای خصوصی می فرستادید انوقت همه دوستداران محیط زیست شما را دعا می کردند