آی‌اسپورت نوشت:

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی در جام جهانی امروز صبح در موسسه خیریه محک حاضر شد و پیراهن خود در بازی با آرژانتین را به این موسسه و بچه های سرطانی اش تقدیم کرد.

بچه های محک در این مراسم تی شرت های سفید رنگی به تن داشتند که پشت آنها نام حقیقی درج شده بود. بچه های محک روی این تی شرت ها نقاشی هایی با مضامین فوتبالی کشیده بودند.

4 نفر از کودکان محک تی شرت هایی به تن داشتند که نام سه دروازه بان تیم های همگروه ایران یعنی رومرو، بگوویچ و انیاما درج شده بود. روی این تی شرت ها هم نام آرژانتین،بوسنی و نیجریه دیده می شد تا حقیقی رقبایش در گروه F را هم کنار خودش ببینید.

استقبال از این مراسم از سوی رسانه ها بسیار زیاد بود و خبرنگاران و عکاس های زیادی به محک آمده بودند. مسوولان محک از حقیقی به خاطر حضور در این مراسم تشکر ویژه ای داشتند.

گلر اول تيم ملي در جام جهاني 2014 در کنفرانسی کوتاه گفت: «من در هیاهوی زندگی فوتبالی ام برای این بچه ها وقت گذاشتم اما وظیفه خودم می دانم که این کار را انجام بدهم و باید این کار تداوم داشته باشد.من قبلا چند بار به این موسسه آمده بودم و از حضور در این محل خوشحال می شوم.»

وی ادامه داد: «تنها دلیلی که اینجا هستم سرحال بودن این بچه هاست .حسی که این کودکان به من می دهند مثل این است که انگار یک بار دیگر به دنیا آمده ام و دوست دارم برای اینها از جان و دل مایه بگذارم.به همین خاطر پیراهنم در بازی با آرژانتین که برایم از نظر مادی و معنوی ارزش زیادی داشت را به این بچه ها تقدیم می کنم.»

حقیقی بعد از این کنفرانس کوتاه برای بازی فوتبال نمادین با بچه های سرطانی به حیاط موسسه محک رفت. 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    آفرین پسر
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    كار قشنگيه، كاش تداوم داشته باشه از سوي همه ورزشكاران معروف تا اين بچه ها شاد بشن
  • محمد A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    افرين به اين مناعت طبع و بزرگواري... شاد كردن دل اين بچه ها حس شيرين و بزرگيه.. خوش بحالت عليرضا
  • من IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    1 0
    افریییییییییییییییییییییییییین