ایرنا نوشت:

لیلی رشیدی بازیگر تئاتر و سینما که به بخش نگاه هنرمند دومین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران پیوسته از ایده‌هایش برای ساخت فیلم با تلفن همراه گفت.

لیلی رشیدی که این روزها مشغول بازی در تئاتر «سه روایت از زندگی» است، درباره جشنواره همراه تهران گفت: اینگونه جشنواره‌ها اهمیت دارد چون مردم می‌توانند در آن شرکت کنند و به نظرم این جشنواره بسیار جذاب می‌تواند باشد.

وی افزود: همین که مردم می‌توانند با ابزاری مثل تلفن همراه جور دیگری عکاسی کنند یا فیلم بسازند عالی و قابل تحسین است.

بازیگر تئاتر «آمدیم نبودید رفتیم» در خصوص اولین تجربه فیلم‌سازی‌اش با این شیوه توضیح داد: من ایده‌های متفاوتی دارم اما کدامشان قابل اجرا باشد یا به اندازه کافی جذاب شود معلوم نیست. البته همین که با تلفن همراه باید فیلم ساخت خودش فی نفسه کار ساده‌ای نیست.

لیلی رشیدی با سریال تلویزیونی «زی‌زی‌گولو» که برای کودکان ساخته شده بود در جامعه هنری ایران شناخته شد. او چندین سال است در زمینه تئاتر حرفه‌ای مشغول به فعالیت است و هم اکنون نمایش «سه روایت از زندگی» با بازی او در حال اجراست.

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با موضوع فیلم و عکس‌های موبایلی، دومین دوره خود را از اسفندماه ۱۳۹۲ آغاز کرده و در شهریورماه ۱۳۹۳ با نمایش آثار منتخب موبایلی برگزار می‌شود.

بخش نگاه هنرمند از جمله بخش‌های غیر رقابتی این جشنواره است که در آن فیلم‌هایی که هنرمندان با استفاده از تلفن همراه ساخته‌اند به نمایش در خواهد آمد.

این بخش با هدف فرهنگسازی بهره‌گیری خلاقانه از ابزارهای گوشی تلفن همراه و ایجاد انگیزه برای نسل جوان شکل گرفته است، با گردآوری و نمایش آثار هنرمندان نامی و محبوب کشور، زاویه دید هنرمندان به موضوعات مختلف انسانی را به نمایش می‌گذارد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =