ایسنا نوشت:

یک عضو جبهه پایداری اظهار کرد که این تشکل هنوز در مورد نفر سوم شورای فقاهتی خود - به جای مرحوم آیت‌الله خوشوقت - به نتیجه نهایی نرسیده است. حجت‌الاسلام قاسم روانبخش با اشاره به برگزاری جلسات شورای مرکزی جبهه پایداری به صورت منظم در مورد جمع‌بندی این تشکل در ارتباط با عضو جدید شورای فقاهتی این جبهه گفت: در حال حاضر شورای فقاهتی جبهه پایداری متشکل از دو نفر از بزرگواران است و در مورد نفر سوم که در واقع جانشین آیت‌الله خوشوقت باید بشود، هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه "اسامی افراد مختلف در این زمینه مطرح است ولی ما تا به جمع‌بندی نهایی نرسیم آن را اعلام نمی‌کنیم"، در برابر این پرسش که "در حال حاضر علاوه بر آیت‌الله مصباح‌یزدی چه کسی عضو این شوراست؟"، پاسخ داد: دیگر عضو شورای فقاهت جبهه تمایلی ندارد که نامش رسانه‌ای و مطرح شود.

تسنیم نوشت:

آیت‌الله علم‌ الهدی امام جمعه مشهد درباره اینکه ازجنابعالی به‌ عنوان جانشین مرحوم آیت‌الله خوشوقت در جبهه پایداری نام برده می‌شود، گفت: خیر، جانشین ایشان در جبهه پایداری نیستم ضمن آنکه در این باره هم با من صحبتی نشده است. وی افزود: جبهه پایداری مستقل است و بنده در جبهه پایداری حضور ندارم.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =