سایت باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

محمدرضا سجادی سفیر ایران در روسیه از بازدید مشروط بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از سایت پارچین خبر داد.
به گزارش روسیاالیوم، محمدرضا سجادی سفیر ایران در روسیه اعلام کرد تهران پس از امضای پروتکلی ویژه با آژانس بین المللی انرژی اتمی اجازه بازدید بازرسان این نهاد از سایت "پارچین" را صادر می کند.
سفیر کشورمان در مسکو در ادامه خاطر نشان کرد که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه غنی سازی اورانیوم را متوقف نخواهد ساخت و تاسیسات فردو را نیز تعطیل نخواهد کرد.
این در حالی است که "یوکیو آمانو" مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته مدعی شده بود ایران از همکاری با آژانس در زمینه برنامه هسته ای اش خودداری می کند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    48 68
    اصن چرااين خارجيهاگيردادن به پارچين؟!؟؟؟ اگه راست ميگن اول خودشون پارچين خودشونو نشونمون بدن بعد ما اجازه ميديم!!
  • وحيد IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    17 3
    عزيز من اگه قراره بازديد كنن همون اول اجازه بازديد بدين اين همه ناز كردن و ادامه تحريمها را به ملت تحميل كردن آخرش اجازه بازديد دادن
  • بدون نام IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    5 9
    شما هر کاری هم بکنید این خارجی ها به یه چیزی گیر می دهند حالا گیرخور پارچین خوبه و به پارچین گیر دادند اینجا را هم ببینند اگر چیزی پیدا نکنند به یه چیز دیگه گیر می دهند.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    2 1
    فقط تنها راه خلاصی اینکه با اتکا به جوانانمان البته نه مونتاژ کردن اشغالهای خارجی خود را در همه زمینه ها خود کفا کنیم اون وقت هر غلطی می خوان بکنند تحریم کنند به درگ تا خودمون رو به جهانیان ثابت نکنیم دست از سرمون بر نمی دارن نه شرقی نه غربی بلکه اتکا به چند میلیون جوان ایرانی. که همشون نخبه هستند