مهر نوشت:

فرمانده انتظامی استان لرستان با اعلام انهدام باند تولید و فروش مواد مخدر صنعتی گفت: متهمان وقتی خود را در محاصره پلیس دیدند اقدام به آتش زدن 28 کیلوگرم ماده مخدر شیشه کردند.
سردار کاظم علیزاده با اشاره به انهدام باند بزرگ تولید و فروش مواد مخدر شیشه اظهار داشت: چندی قبل ماموران پلیس شهرستان ازنا در جریان فروش مواد مخدر توسط یک قاچاقچی به همراه سه همدستش قرار گرفتند که با انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد این اشخاص اقدام به خرید و فروش، حمل و نگهداری مواد صنعتی در یک انبار می کنند.

وی ادامه داد: با انجام چند هفته کار اطلاعاتی و اخذ دستور قضایی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری یگان های عملیاتی ضمن انسداد مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر با شجاعت وارد انبار قاچاقچیان شده و پس از شکستن شیشه برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان قاچاقچیان با دیدن ماموران اقدام به آتش زدن محموله مواد مخدر و فرار از محل کردند. با توجه به خطرهای احتمالی ماموران آتش را خاموش و توانستند هر چهار قاچاقچی را دستگیر کنند.

علیزاده ادامه داد: ماموران در بازرسی از انبار متهمان 28 کیلوگرم ماده مخدر شیشه و دو دستگاه خودرو آزارا را کشف و تحویل مقام قضایی دادند.

وی با اعلام اینکه در تحقیقات تخصصی متهمان اعتراف کردند مواد مخدر را از شخصی به نام میثم خریداری می کردند که او نیز مواد را از غرب کشور و به ازنا منتقل می کرد، دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت. با توجه به اعترافات متهمان ماموران متوجه شدند میثم قصد دارد محموله دیگری وارد استان لرستان کند.

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: با استقرار چند اکیپ اطلاعاتی در محورهای ورودی استان پس از 8 ساعت کمین خودروی پراید مورد نظر شناسایی شد. مرد راننده هنگامیکه متوجه حضور پلیس شد اقدام به فرار کرد اما ماموران با رعایت قانون بکارگیری اسلحه توانستند این فرد را دستگیر و در بازرسی از خودرویش 10 کیلوگرم هروئین کشف و ضبط کنند.

علیزاده ادامه داد: پس از بازجویی از این متهم ماموران موفق به شناسایی میثم شدند و در یک قرار صوری قصد دستگیری متهم را داشتند که او اقدام به فرار کرده و پس از برخورد با خودروی ماموران با جاگذاشتن خودرویش متواری شد. ماموران پس از دقایقی توانستند با رعایت قانون بکارگیری اسلحه او را دستگیر کنند.

وی در پایان گفت: تحقیقات از اعضای این باند و سرکرده آنها ادامه دارد.

 

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =