مــــــرکز عملیات‌ شاپرک آمادگی خود را برای ارائه اطلاعات لازم و رفع مشکلات احتمـالی مردم در زمینه خــرید با دستگاه های کارتخوان اعلام کرد.

بانک مرکزی اعلام کرد:هموطنان عزیز می‌توانند در‌ صورت بروز مشکل در زمینه خرید با دستگاه های کارت‌خوان، در گام اول موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP - که‌ شماره تماس آنها‌ در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است- پیگیری نمایند.
در صورت عدم رفع مشکل ، این افراد می‌توانند ضمن تماس با مرکز «عملیات شاپرک» به شماره 4-22926402 و ارائه اطلاعات لازم ، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمايند.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    5 0
    حد اقل يكهفته بايد بدوي
  • سعید IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    4 1
    من زنگ زدم! گفتن در دست بررسی است کی درست می شود معلوم نیست .
  • خالق A1 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    22 3
    سلام یه تراکنش انجام شده با پوز ک مبلغ رو اشتباه زده ینی بیشتر از مبلغ خرید با داشتن پرینت حساب وشماره پیگیری چگونه ادرس یا نام فروشگاه مد نظر رو پیدا میشه کرد مبلغ رو یه صفر بیشتر زده ینی بجای ۳۵هزارتومن ۳۵۰هزارتومن کم کرده باشه چطور بدونم مربوط ب کدوم فروشگاه هست.با تشکر