امیرحسین صادقی در رقابت‌های این فصل یکی از مدافعان ثابت استقلال بوده و عملکرد او طوری بوده که خیلی‌ها معتقدند می‌تواند در بین بازیکنان تیم ملی هم جا داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛او شرایط استقلال را مناسب توصیف می‌کند و در حالی که خیلی‌ها معتقدند این تیم امسال چندان زیبا بازی نکرده است اما در این مورد نظر خاص خودش را دارد. صادقی ابتدا در مورد بازی با سایپا می گوید:«ما در مجموع خوب بازی کردیم، خصوصا در نیمه دوم که یکی از بازی‌های استقلال بود. البته فکر می‌کنم 10 نفره شدن سایپا به تیم ما کمک کرد تا بتوانیم بهتر بازی کنیم. از طرفی بازیکنان جدید هم جواب دادند و رفته رفته با شرایط استقلال هماهنگ می‌شوند. آنها بازیکنان باهوشی هستند.
خیلی ها معتقدند استقلال امسال چندان زیبا و خوب بازی نمی‌کند ولی صادقی می کند:«قبول دارم در بعضی از بازی‌ها زیبا بازی نکردیم ولی در بعضی بازی‌ها زیبا و تماشاگرپسند بازی کردیم. در ضمن باید بگویم که الان دیگر تیم‌های لیگ برتر دست و پا بسته نیستند و هر تیمی دنبال امتیاز گرفتن است. این را هم باید بگویم به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند.»
او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی اصلی‌ترین رقیب استقلال برای قهرمانی چه تیمی است می گوید:«به نظر من سپاهان در لیگ برتر اصلی‌ترین رقیب ما است و در جام حذفی هم همین‌طور. فکر می‌کنم اگر به مراحل بالاتر صعود کنیم با سپاهان روبه‌رو می‌شویم ولی در لیگ برتر هم نباید تراکتور، فولاد، ملوان، پرسپولیس و چند تیم دیگر را نادیده بگیریم.»
ناراحتی جواد نکونام این روزها سوژه شده است.از صادقی در مورد این موضوع سوال می کنیم که می گوید:«جواد سال‌ها در اروپا بازی کرد ولی حالا شرایط دیگری را تجربه می‌کند. این شرایط حتی نسبت به زمانی که او در پاس بازی می‌کرد فرق دارد ولی در مجموع باید بگویم که او یک فوتبالیست بزرگ است و فکر نمی‌کنم از تیم ما برود. من دلیل ناراحتی نکونام را می‌دانم ولی نمی‌گویم. به هر حال باشگاه هم باید نسبت به این موضوع اهمیت قائل شود و مشکلات را برطرف کند.»

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =