۰ نفر
۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹

سرهنگ" طالبی " رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف 82 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان خبر داد و گفت : این محموله در یک کامیونت یخچالدار قاچاق می شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ با انجام فعالیت های شبانه روزی موفق شدند ، 82 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند. 

وی ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر و عبور آن از استان ، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با استقرار و کنترل محورهای ورودی استان به یک دستگاه کامیونت یخچالدار مشکوک و خودرو را متوقف کردند. 

سرهنگ" طالبی " افزود: در نهایت ماموران مبارزه با مواد مخدر موفق شدند حدود 82 کیلو و 640گرم مواد مخدر از نوع تریاک را از خودرو موصوف که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و راننده و سرنشین کامیونت را نیز دستگیر کنند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در پایان اظهار داشت: متهمان موصوف به همراه مواد مکشوفه جهت بررسی و تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی استان تحویل شدند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =