رئیس پلیس آگاهی همدان از انهدام باند سارقان خبر داد و افزود: اعضای این باند به 41 فقره سرقت از خودرو، اماکن خصوصی و مدارس اعتراف کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «به گذر» رئیس پلیس آگاهی همدان در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد از داخل خودرو ، مدارس غیرانتفاعی و کارگاه و باغات شهر همدان، اکیپی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت بررسی بر روی این پرونده را در دستور کار قرار دادند. 
ماموران ضمن اقدامات وسیع اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی موفق شدند اعضای باند مذکور که 4 مرد بودند را شناسایی کنند که در تحقیقات محلی مشخص شد اعضای این باند اعتیاد به مواد مخدر دارند و از مجرمان سابقه دار نیز می باشند؛ سرانجام متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گفته این مقام مسئول، در بازرسی از منزل متهمان، یک دستگاه موتورسیکلت و تعدادی اموال از قبیل: باطری، ضبط پخش و باند مسروقه کشف شد.

سرهنگ به گذر، یادآور شد: متهمان در بازجوئیها به 41 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی و سرقت داخل خودرو، اعتراف کرده و روانه زندان شدند. گفتنی است، مالباختگان 34 فقره از سرقت ها شناسایی شدند.

301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =