فارس نوشت:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان ار دستگیری 61 توزیع کننده و خرده‌‌فروش مواد مخدر و تشدید طرح پاک‌سازی نقاط جرم‌خیز در این استان خبر داد.
سیداحمد خدایی در نشست تشریح عملیات‌های اخیر پلیس در هرمزگان از جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و تشدید مقابله و برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد.وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طرح تشدید مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر روان‌گردان شیشه را در 24 ساعت گذشته در بندرعباس اجرا کردند.

خدایی در این رابطه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و در راستای طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان، طرح پاک‌سازی نقاط و محلات آلوده و جرم‌خیز را از حیث توزیع و فروش مواد مخدر در محلات بندرعباس اجرا کردند. در اجرای این طرح که با همکاری یگان ویژه استان انجام شد از تعدادی از منازل متعلق به توزیع کنندگان و خرده‌فروشان بازرسی که در این رابطه مقادیری انواع مواد مخدر هروئین، شیشه، حشیش و تریاک در بسته‌های مختلف و آماده فروش کشف و چهار نفر از خرده‌فروشان نیز دستگیر شدند.

وی از شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در محلات و کشف مقادیری انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته در بندرعباس خبر داد. این فرمانده انتظامی افزود: در اجرای این طرح از 43 باب منزل متعلق به توزیع کنندگان و خرده‌فروشان بازرسی و در این رابطه 630 کیلو تریاک، 440 کیلو و 750 گرم حشیش، 90 کیلو هروئین و کراک، 26 گرم شیشه و دو قبضه اسلحه غیر مجاز کشف و 14 دستگاه خودرو متعلق به عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر را توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان متذکر شد: در اجرای این طرح 61 نفر از عوامل و عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه به یگان منتقل شدند.

301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =