فسخ بیرانوند غیرقانونی بوده، هم امسال هم پارسال

رضا درویش در مراسم معارفه گاریدو صحبت‌های تازه‌ای در مورد فسخ بیرانوند انجام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اولین خبر نقل و انتقالاتی تابستان پرسپولیس، همانند تابستان قبلی ماجرای فسخ یک طرفه قرارداد بیرانوند بود. البته این بار بیرانوند با الحاقیه‌ای که فروردین ماه به قراردادش اضافه شده فسخ کرد اما رضا درویش معتقد است این کار غیرقانونی بوده چراکه مطالبات این گلر را پرداخت کرده بودند.

درویش در آخرین توضیحات خود گفت: در مفاد آن الحاقیه چیزی ندارد که چه الان باشم و چه سالی دیگر مشکلی پیش بیاید. زمینه الحاقیه از زمانی پیش آمد که سازمان لیگ اعلام کرد مبلغ ۲۰ میلیون اضافه است و باید تصحیح شود. جالب است کسی نمی گوید که آیا مفادی با مشکل مواجه شده که به دردسر بیانجامد چرا که قبل از موعد مبلغ مطالبات پرداخت شده بود.

درویش در تاکید بر غیرقانونی بودن فسخ بیرانوند عنوان کرد: این مهلت که در الحاقیه گذاشتیم هیچ موردی برای فسخ شکل نداده و پرداخت شده بود. آیا فرصت ایجاد شد؟ غیر قانونی فسخ شده و پارسال هم همینطور بوده.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه این الحاقیه باعث فسخ بیرانوند شده گفت: کمیته تعیین وضعیت باید بگوید این فسخ درست بوده یا نه. ما هیچ بندی از الحاقیه را ناتمام نگذاشتیم. محل اشکال نیست این الحاقیه. همه اصل را کنار گذاشتند و به حاشیه می پردازند. ما بند ۱۵ روزه گذاشتیم اما ۱۲ روزه پرداخت کردیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1929562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =