سوء استفاده علنی سعید جلیلی از دولت رئیسی روی آنتن زنده تلویزیون /دستاوردهای دولت سیزدهم به نام جلیلی زده شد!

مشاور سعید جلیلی در برنامه میزگرد سیاسی به نوعی اعلام موضع کرد که دستاوردهای دولت رئیسی را به عنوان نوع تبلیغ برای جلیلی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «میزگرد سیاسی» انتخابات ریاست جمهوری با حضور سعید جلیلی کاندیدای انتخابات درحال برگزاری است.

صفری معاون اقتصادی وزارت خارجه دولت سیزدهم که در این میزگرد او را همراهی می کرد. او تاکید کرد که سیاست های جلیلی در سیاست خارجی ادامه مسیر شهید رئیسی است یعنی اولویت روی کشورهای همسایه است.

مشاور سعید جلیلی در برنامه میزگرد سیاسی به نوعی اعلام موضع کرد که دستاوردهای دولت رئیسی را به عنوان نوع تبلیغ برای جلیلی در نظر گرفته شود.

صفری بخشی از اقدامات دولت رئیسی را بیان کرد و گفت: اولین چیزی که ما باید در خلق ارز به دنبال آن باشیم صادرات است یا در بخش واردات، یک کود خاصی بود که در بخش کشاورزی، از یک کشور خاصی وارد می شد که در دو سال گذشته، از 6 کشور وارد می شود. گوشت از کشور خاصی از آمریکایی لاتین وارد می شد اما الآن از کشور همسایه می آید.

این چهره حوزه دیپلماسی گفت: افریقا در بخش صادرات مهم است، زیرا کشورهای مخالف در آنجا وارد شدند اما نتوانستیم زیرا ایده‌ها روی این کشورها متمرکز نمی شد، شهید امیرعبداللهیان بارها گفتند که خیلی سخت است که کالاهای اساسی را از این کشورها تامین کنیم، همسایه ها اولویت بوده و تامین کننده کالاهای اساسی هستند.

صفری گفت: پس استقلال در جهت موارد ضروری که به کشورها وابسته باشیم در دولت شهید رئیسی تست و عملی شد، تا ۵۰۰ میلیون دلار در برخی داروها تولید داخل داریم و استقلال در موارد ضروری را در دولت شهید رئیسی پیش بردیم. در دولت آینده هم این روند را ادامه می‌دهیم و صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان را توسعه دادیم و این مسیر را رشد می‌دهیم و با این سیاست می‌توانیم اقتدار خود را حفظ کنیم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1919635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =