نگاه عدالت‌محور فرهنگی و نگاه استانی و منطقه ای در عملیات فرهنگی محقق شد

همدلی مسئولان استانی در خراسان جنوبی، احصای ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی را به دنبال داشت که خروجی آن رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،، سید محمد هاشمی شنبه شب در آیین رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی خراسان جنوبی، بیان کرد: قرارگاه شهید آوینی ایده‌ای برآمده از نگاه هم‌افزایی و حرکت جبهه ای بوده که باعث ایجاد شور و رونق فرهنگی در استان شده است.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبری، امروز یک حرکت موثر فرهنگی نیازمند حرکت قرارگاهی و همدلانه است، گفت: خوشبختانه امروز نگاه عدالت‌محور فرهنگی و نگاه استانی و منطقه‌ای در عملیات فرهنگی محقق شده و کار از پایین جوشیده است.

جانشین وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن رضایت از اقدامات و پیگیری‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و استاندار، بیان کرد: همدلی مسئولان استانی در خراسان جنوبی، احصای ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی را به دنبال داشت که خروجی آن رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی بود.

هاشمی ادامه داد: به همت دولت و اعتماد مجلس، بودجه‌ای مصوب شده که فعالیت قرارگاه شهید آوینی به یک سال خلاصه نخواهد شد بلکه طی سال آینده هم استمرار خواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت مدیریت اصیل و اصلی در برنامه‌ها، اظهار کرد: از مسئولان استانی در خراسان جنوبی خواستاریم همچون گذشته در راستای فعالیت‌های قرارگاه شهید آوینی مدیریت و توجه لازم را داشته باشند تا به عنوان کاری فرهنگی و موثر به یادگار بماند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =