شبکه برق استان پایدار و خسارات ناشی از وقوع سیل برطرف شده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: خسارات وارد شده به قسمت هایی از تاسیسات توزیع برق پنج شهرستان در لحظه برطرف و شبکه برق استان پایدار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سید محمد حسینی نژاد گفت: پس از پیش بینی و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وضعیت بحرانی، بلافاصله جلسه کمیته مدیریت بحران در این شرکت با حضور اعضا و مدیران توزیع برق شهرستان های استان تشکیل و هماهنگی لازم مبنی بر آمادگی صددرصدی کلیه واحدها برای رفع خسارات احتمالی ناشی از طوفان و سیلاب به عمل آمده است.
وی تصریح کرد: با وقوع سیل و طوفان چند روز گذشته در برخی مناطق در شهرستان های شاهرود، گرمسار، دامغان، میامی و آرادان خسارت هایی به شبکه و تجهیزات برقی وارد آمده که با حضور به موقع اکیپ های اجرایی این شرکت، مشکلات حادث شده برطرف گردیده و شبکه به حالت اولیه درآمده است.
وی با اشاره به این که خسارات وارده به شبکه توزیع برق، مربوط به تجهیزات برق رسانی برخی از مناطق مرکزی شهرستان های یادشده، جاده جیلان و بخش کهن آباد مسیر ده نمک و ناحیه صنعتی سیدآباد در شهرستان آرادان است یادآور شد: شکستگی ۱۵ اصله پایه برق، سه هزار متر سیم پارگی و صدمه به تجهیزات شبکه و یک دستگاه پست توزیع برق از جمله خسارات وارده به شبکه توزیع برق در استان سمنان است.
حسینی نژاد خاطرنشان کرد: خسارت وارده به شبکه و تاسیسات توزیع برق اشاره شده، مبلغ ۸ میلیارد و۵۶۸ میلیون ریال برآورد می شود که منجر به خاموشی و سیم پارگی در ۴۰ نقطه استان گردید که با حضور فعال و به موقع ۲۰ گروه عملیاتی در سطح استان به ظرفیت ۶۵ نفر به صورت شبانه مشکل به وجود آمده را مرتفع و شبکه توزیع برق را به حالت عادی بازگرداندند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =