فعالان اقتصادی جهادگران خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

اعضاء هیئت مدیره اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،رئیس کل دادگستری استان سمنان در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، امام رضا (ع) و دهه کرامت افزود: تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال های اخیر، بیانگر ضرورت فعالیت های همه جانبه برای مقابله با دشمن در عرصه جنگ اقتصادی است.

وی تصریح کرد: دشمن دائماً در حال برنامه ریزی و اجرای عملیات های مختلف برای ضربه به اقتصاد کشور و معیشت مردم است تا به این وسیله به نظام و مردم آسیب برساند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به اهمیت همکاری جدی دستگاه قضایی استان با فعالان اقتصادی گفت: دادگستری استان در چارچوب قانون از هر اقدامی که باعت پیشبرد اهداف و ایجاد زمینه ها برای رونق بخش های تولید و اقتصاد شود، دریغ نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در پایان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان در راستای دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و قانون سیاست های اصل ٤٤ قانونی اساسی و در جهت تحقق شعار سال با همکاری دیگر بخش ها در جهت رفع موانع و حمایت از فعالان اقتصادی که در خط مقدم این جهاد مقدس هستند اهتمام لازم را معمول می دارد.

گفتنی است در این دیدار برخی از اعضاء به بیان مسائل و نقطه نظرات خویش پرداختند و قول مساعد برای پیگیری مطالب صادر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =