کشف انبار پنهان و قاچاق لوازم یدکی خودرو در شهرکرد

انبار پنهان و قاچاق لوازم یدکی خودرو در شهرکرد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسان صمت این انبار را به سه دلیل وجود کالاهای اولویت دار بدون شناسه کالا، وجود لوازم یدکی خارجی و ثبت نشدن در سامانه جامع انبارهای متخلف شناخته اند.

بیژن بهرامی افزود: علاوه بر تخلفات محرز ، در این انبار ۹۷۱ قطعه لوازم یدکی معادل ۳۵ قلم کالا از مجموع ۵۵ گروه کالایی مشمول دریافت شناسه هم کشف شده است که تنها ارزش این تخلف بیش از دو میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متخلف تصریح کرد: ارزش واقعی تخلفات این انبار پنهان پس از بررسی های کارشناسی مراجع تعزیراتی اعلام خواهد شد.

بهرامی خاطرنشان کرد: سیلندر ترمز، ترموستات انواع خودرو، بلبرینگ، اتواع لنت خودرو، پمپ بنزین، رینگ چرخ، فیلتر بنزین، جعبه فرمان، سنسور کیلومتر، تسمه، چراغ و اینه خودرو، بالابر شیشه و...از عمده ترین کالاهای کشف شده هستند.

وی با بیان اینکه اعلام نکردن انبارها و موجودی کالا تخلف شاخصی است، از همه مردم خواست: تا با اقدام به موقع در ثبت اطلاعات از عواقب قانونی ناشی از تخلف پیشگیری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =