مقام نخست جشنواره سراسری طنز تلخند به شاعر چهارمحال و بختیاری رسید

احمد رفیعی وردنجانی شاعر چهارمحال و بختیاری در ششمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند موفق به کسب مقام نخست بخش شعر این جشنواره شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله شیروانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت: آیین پایانی جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند عصر یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد و سروده احمد رفیعی از میان نزدیک به ۸۰۰ شعر و نثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره توانست با رأی مثبت داوران، مقام نخست را از آن خود کند.

وی افزود: این جشنواره دانشجویی با موضوعات آزاد و زندگی دانشجویی برگزار شد و بنا به اعلام دبیرخانه، هنرمندان و طنزپردازان ۲۴ استان، آثار خود را برای کسب عناوین برتر به این دوره از جشنواره ارسال کردند.

وی شناسایی و جذب استعدادها و شاعران طنزپرداز، ترویج هنر متعالی انقلاب اسلامی، نهادینه کردن و انتقال پیام اصلی و مضامین پرورشی در قالب طنز، شناسایی و حمایت از هنرمندان جوان انقلاب، احیای سنت طنزنویسی و ترویج روحیه نقد سالم و سازنده با زبان هنر را از جمله اهداف برگزاری رویداد سراسری طنز دانشجویی تلخند بیان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =