شهرداری تهران فعالیت این دوچرخه‌ها در سطح شهر را تکذیب کرد / عکس

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: شهرداری تهران برنامه‌ای برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی تهیه کرده که به‌زودی با رعایت ضوابط و مقررات اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین،حسن رضایی درباره تصاویری که در فضای مجازی پیرامون فعالیت دوچرخه‌های اشتراکی در تهران منتشر شده، گفت: شهرداری تهران درحال حاضر هیچ قراردادی با هیچ شرکتی در خصوص استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی و یا موتور برقی اشتراکی منعقد نکرده است.

مهردر خبری نوشت:وی ادامه داد: بر این اساس فعالیت هرگونه دوچرخه اشتراکی در سطح شهر بدون اخذ مجوز و طی ضوابط و مقررات شهرداری تهران خلاف مقررات و غیرقانونی است.

رضایی در ادامه با بیان اینکه شهرداری تهران برنامه‌ای برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی تهیه کرده که به‌زودی با رعایت ضوابط و مقررات اجرایی می‌شود، اضافه کرد: اطلاعات بیشتر در این‌باره متعاقباً اعلام می‌شود و شهروندان می‌توانند به‌زودی از این مُد حمل و نقلی هم استفاده کنند.

درحالی بازگشت دوچرخه‌های اشتراکی به تهران تکذیب شد که چند روزی است تصاویری مانند عکس زیر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

محدودیت دوچرخه زنان همچنان ادامه دارد؟/ گزینه «من زن هستم» پذیرفته نمی‌شد

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1904919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =