۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
بازی های بزرگ، عیار مربی را مشخص می‌کند

پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی انتقادات زیادی به اوسمار و تصمیمات او در این بازی وارد شده است.

سعید کشاورز؛ پرسپولیس اوسمار به لطف جذب بازیکنان موثر، روند رو به رشدی را در نیم فصل دوم پیش رو گرفته و بازی های هجومی نوید روزهای خوبی را به هواداران می داد طوری که بردهای پی در پی و فاصله یک امتیازی با صدر، طرفداران را به کسب سه گانه دیگری امیدوار کرده بود تا این که در ایستگاه یک هشتم نهایی جام حذفی به تیم یکدست مجتبی حسینی برخورد کرد.
درحالیکه زدن دو گل در سی دقیقه اول بازی تا حدودی خیال هواداران ارتش سرخ را برای صعود راحت کرده بود اما نیمه دوم تیم آلومینیوم با یک بازی سراسر هجومی توانست با توجه به تعویض های دور از انتظار اوسمار و بیرون کشیدن عناصر اصلی، بازی را در وقت قانونی به تساوی بکشد.
در وقت های اضافه هم این پرسپولیس بود که توانست با یک شلیک از راه دور ازآلومینیوم پیشی بگیرد و نهایتا با گل عیسی آل کثیر اختلاف به دو گل رسید. در لحظاتی که همگان منتظر سوت پایان بودند، شروین بزرگ ستاره تیم اراکی، گل سوم و نقی زاده در ثانیه های پایانی گل مساوی را وارد دروازه سرخپوشان کرد و در ادامه پرسپولیس در ضربات پنالتی از صعود به مرحله بعد بازماند.
سوال هواداران پرسپولیس از کادر فنی این است که با توجه به روند بازی و فشار تیم آلومینیوم، دلیل تعویض بازیکن های اصلی چه بود؟
چرا اوسمار فکری برای وقت های اضافه و پنالتی های سرنوشت ساز نکرده بود؟
شاید با این نتیجه مدیران پرسپولیس قدری در تمدید قرارداد مربی برزیلی تامل کنند. اوسمار نشان داد در بازی های بزرگ تجربه کافی برای مدیریت فنی را ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1900359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =