کنایه سنگین عبدالناصر همتی به ابراهیم رئیسی/ مشخص کنید بانک‌های متخلف با ناترازی‌های ۴۵۰هزار ملیاردتومانی چگونه منحل خواهند شد؟

عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی در دولت دوازدهم در کانال تلگرامی خود در خطاب به سخان ابراهیم رئیسی در خصوص منحل شدن بانک‌های متخلف نوشت:« خوب بود که جناب آقای #رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده‌است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری های آنها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی در کانال تلگرامی خود نوشت:« #رئیس_جمهور:« در سال گذشته ۳ مؤسسه بانکی متخلف را منحل کردیم. امسال هم بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل میشوند.» از ۳ مؤسسه بانکی مورد اشاره ایشان، «توسعه» و «کاسپین» از قبل عملاً منحل شده بودند و فعالیت خاصی نداشتند. موسسه اعتباری «نور» هم تعهداتش نسبت به سپرده‌گذاران به بانک ملی ایران منتقل و مشکلاتش همچنان باقی است.

خوب بود که جناب آقای #رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده‌است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری های آنها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1899810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =