کارهای ویژه‌ای در مناطق کمتر برخوردار شهرکرد صورت پذیرد

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: اقدامات خوبی توسط مدیریت شهری در منظریه انجام شد که می‌طلبد این مهم ادامه داشته باشد و کارهای ویژه‌ای در مناطق کمتر برخوردار شهرکرد انجام شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،غلامعلی حیدری در جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه باید وحدت، همدلی و صداقت در کار را سرلوحه کار قرار دهیم، اظهارداشت: از تمام مدیرانی که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند حمایت خواهیم کرد و برای اجرای پروژه‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها پشتیبانی لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه فصل کاری در استان ما کوتاه است بنابراین می‌طلبد پروژه‌ها تسریع شود و مدیریت شهری نیز نسبت به آغاز عملیات اجرایی روگذر و زیرگذر در شهرکرد در 3 ماهه اول امسال اقدام کند.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به تلاش مدیریت شهری در راستای کاهش ترافیک در شهر بیان کرد: می‌طلبد در راستای کاهش ترافیک در اطراف بیمارستان آیت الله کاشانی اقدام و پارکینگ طبقاتی را در این مسیر پیش‌بینی کند.

حیدری تصریح کرد: اقدامات خوبی توسط مدیریت شهری در منظریه انجام شد که می‌طلبد این مهم ادامه داشته باشد و کارهای ویژه‌ای در مناطق کمتر برخوردار شهرکرد انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت امید آفرینی در استان ادامه داد: می‌طلبد مدیران چند پروژه را تقویت کنند و نسبت به تکمیل آن‌ها اهتمام ورزند چراکه این امر موجب امید آفرینی در بین مردم خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1894384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =