خدمت رسانی ۵۹۰۰ جهادگر در قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۳ در استان سمنان

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی نوروز در استان سمنان گفت: کار خدمت رسانی به مردم در قالب قرارگاه جهادی نوروز از اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان وی افزود: در قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۳ در استان سمنان ۵۲۰ گروه جهادی در قالب ۵۹۰۰ جهادگر به مردم خدمت رسانی انجام داده اند.

مهدی کاشفی با بیان اینکه این خدمات در قالب ۱۳ کارگروه تخصصی به مردم ارائه شده است تصریح کرد: کارگروه های عمرانی، خدمت مومنانه، اسکان زائرین، جمع آوری کمک برای مردم سیستان و بلوچستان و مردم غزه، رسانه و اقتصاد مقاومتی از مهمترین کارگروه های ارائه خدمات می باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به اینکه به طور کلی تاکنون جهادگران استان در ۲۹۵۰ عرصه در قالب قرارگاه جهادی نوروزی به مردم خدمات رسانی انجام داده اند اظهار داشت: ۶۰ مورد عرصه عمرانی، ۸۵۰ عرصه خدمت مومنانه، ۳۸۰ عرصه اقتصاد مقاومتی، ۷۰ عرصه رسانه و ۶۷۰ عرصه فرهنگی و معنویت افزایی از مهمترین خدمات ارائه شده تا الان می باشد.

مهدی کاشفی با بیان اینکه بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و خدمت رسانی را برای خود یک ماموریت می دانند افزود: کار خدمت رسانی به مردم در قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۳ تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1891900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =