علی مطهری: گروه‌های اصلاح‌طلب اعضای لیست صدای ملت را تهدید نکرده‌اند/ به صدای ملت، رأی اعتراضی دهید تا تندروها سرکار نیایند

علی مطهری گفت: بنده به کسانی که نمی خواهند رای بدهند می گویم بیایید به فهرست صدای ملت رای اعتراضی بدهید تا تندروها سر کار نیایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مطهری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در بخشی از نشست خبری خود در خبرگزاری تسنیم گفت: در بحث حمایت احزاب از لیست ما تا کنون حزب ندای ایرانیان، کارگزاران و اعتماد ملی و اعتدال و توسعه اعلام حمایت کرده اند و خانه کارگر هم به صورت شفاهی از ما اعلام حمایت کرده اند.

وی در ادامه گفت: اگر ما بتوانیم یک اقلیت ۷۰ نفره و عاقل در مجلس بعدی داشته باشیم می توانیم زمینه ساز حل خیلی از مشکلات باشیم و زمینه را برای روی کار آمدن دولت معتدل بعدی فراهم کنیم.

مطهری تصریح کرد: بنده فکر می کنم اگر در این انتخابات مشارکت ۵۰ درصدی داشته باشیم، اتفاق مثبتی است کما این که بنده فکر می کنم در این انتخابات ما شاهد مشارکت بالای پنجاه درصد مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی افزود: بنده به کسانی که نمی خواهند رای بدهند می گویم بیایید به فهرست صدای ملت رای اعتراضی بدهید تا تندروها سر کار نیایند.

علی مطهری گفت: من چیزی درباره تهدید شدن برخی حامیان لیست صدای ملت از سوی برخی گروه‌های اصلاح‌طلب نشنیدم و گروه‌هایی که از لیست ما حمایت کردند، خودشان هیچ فهرستی نداشتند و هیچ ائتلافی انجام نشده است و بر خلاف تصمیم شورای عالی اصلاحات، عمل نکردند.

وی افزود: بلکه از لیست دیگری که تشخیص دادند به مواضع‌شان نزدیک‌تر است شفاها و یا با صدور بیانیه حمایت کردند.

مطهری گفت: این مخالف با تصمیم جبهه اصلاحات نیست و تضادی بین رفتار این حامیان و جبهه اصلاحات موجود نیست و این سه گروهی که جزو جبهه اصلاحات هستند خودشان هم معتقدند خلاف تصمیم آن جبهه عمل نکرده‌اند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =