تدوین قرارداد همسان فضای سبز در قزوین

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: در راستای ایجاد نظام هماهنگ و یکپارچه در قراردادهای شهرداری‌های استان، دومین نمونه قراردادهای همسان در حوزه فضای سبز ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محسن اسماعیلی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با اعلام این خبر گفت: پس از احصا چالش‌ها و مشکلات به وجود آمده برای شهرداری‌ها و با توجه به ابلاغ فهرست بهای پایه رشته فضای سبز، به منظور ایجاد نظام هماهنگ و یکپارچه در این قراردادها موضوع تدوین قراردادهای همسان حوزه فضای سبز در دستور کار کمیته ذیربط در دفتر امور شهری و شوراها قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: با تشکیل کارگروه استانی و برگزاری جلسات متعدد و دعوت از خبرگان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، برای اولین بار در سطح کشور قرارداد همسان فضای سبز تدوین شد.

وی بیان کرد: این نمونه قرارداد که در جلسه اخیر شورای فنی استان مصوب شده شامل موافقتنامه، شرایط عمومی و خصوصی است و جهت اجرا برای دوره آزمایشی ۲ ساله توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی به شهرداری‌های استان ابلاغ شد.

اسماعیلی یادآور شد: اولین نمونه قرارداد همسان حوزه پسماند نیز توسط کمیته مذکور در دفتر تدوین و ابلاغ شده بود و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور، تعمیم قرارداد فضای سبز به شهرداری‌های کشور نیز در حال پیگیری است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =