محسن رضایی: گل سر سبد ۴۵ سال امنیت ایران، انتخابات است

محسن رضایی گفت: وقتی مردم ما به زندگی خودشان نگاه می‌کنند می‌گویند فایده شرکت در انتخابات چیست اما این وظیفه ما و شماست که تشریح کنیم که گل سر سبد همه ی این چهل و پنج سال امنیت و آرامش حاکم بر کشور همین انتخابات است مردم حاضرند فداکاری کرده به پای صندوق رای بیایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز عصر، اعضای حزب ایران جوان به همراه دبیر کل حزب ایران جوان علی هاشمی در دیداری صمیمانه با دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گزارش عملکرد این حزب را برای محسن رضایی تشریح کردند.

در این دیدار که با حضور اعضای دبیران استانی و همچنین اعضای شورای مرکزی حزب ایران جوان حضور داشتند به بیان عملکرد سالانه حزب ایران جوان در استان ها و همچنین برنامه های انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری این حزب در سراسر کشور پرداختند.

محسن رضایی پس از ایراد سخنان دبیرانی استانی گفت که این انتخابات پیش رو از اهمیت فراوانی برخوردار است و اگر مردم شریف ما بداند که همین آرا و انتخابشان چقدر در تعیین سرنوشت کشور مهم است خود مردم جنبش بزرگی به جهت شرکت عموم مردم شکل می‌دهند و لذا ما و شما موظفیم این سوال و ابهام مردم که (چرا باید در انتخابات شرکت کنیم) را پاسخ دهیم.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در ادامه افزود: وقتی مردم ما به زندگی خودشان نگاه می‌کنند می‌گویند فایده شرکت در انتخابات چیست اما این وظیفه ما و شماست که تشریح کنیم که گل سر سبد همه ی این چهل و پنج سال امنیت و آرامش حاکم بر کشور همین انتخابات است مردم حاضرند فداکاری کرده به پای صندوق رای بیایند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر این مطلب به مردم ما ثابت شود که میزان مشارکت شما در انتخابات رای دادن به گرانی و تورم نیست بلکه مشارکت و رای دادن شما مشکلات بین المللی کشور را حل میکند همانطور که ایران در بین کشورهای پر قدرت دنیا دارای کرسی و صندلی پر قدرتی است کشورهای قدرتمند هم برای ایران احترام قائل خواهند شد و همین موضوع باعث برطرف شدن موانع بین المللی کشور میشود.ما اگر همین مسائل را در بین مردم تعریف و آگاه سازی کنیم شک نکیند مردم این مشارکت را بیهوده نمیخوانند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ابراز داشت: پیروی از اصل مهم ولایت فقیه و حفظ مردم سالاری دینی و همچنین حفظ اصل نظام و دفاع از ارزش های انقلاب و خون شهدا باید سرلوحه عملکردی این حزب در سراسر کشور باشد.

محسن رضایی: گل سر سبد ۴۵ سال امنیت ایران، انتخابات است

محسن رضایی: گل سر سبد ۴۵ سال امنیت ایران، انتخابات است

۲۱۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =