تاکید احمد خاتمی بر مشارکت پرشور در انتخابات ۱۴۰۲ /مخبر: حضور مردم در انتخابات برای پیشرفت کشور الزامی است

محمد مخبر گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه ریشه و پایگاه نظام را نشان می‌دهد که باعث بازدارندگی در مقابل دشمن شده و اقتدار کشور را به کل دنیا به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معاون اول رئیس جمهور حضور مردم محمد مخبر، اظهار کرد: صاحب انقلاب مردم هستند و بدون مردم اقتدار و استمرار انقلاب معنا ندارد؛ حضور در انتخابات یکی از صحنه‌هایی است که باعث تقویت انقلاب و اقتدار آن می‌شود.

وی در گفتگو با ایسنا اضافه کرد: براین اساس حضور مردم در انتخابات برای امنیت و پیشرفت کشور قطعی و الزامی است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه ریشه و پایگاه نظام را نشان می‌دهد که باعث بازدارندگی در مقابل دشمن شده و اقتدار کشور را به کل دنیا به نمایش می‌گذارد.

چشم‌انداز سیاسی کشور حضور در انتخابات را پرشور ارزیابی می‌کند

همچنین آنگونه که ایرنا روایت کرده، سیداحمد خاتمی روز پنجشنبه با بیان اینکه حضور مردم در صحنه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش کلیدی داشته است اظهارداشت: در عرصه دفاع مقدس، حوادث ملی مثل سیل و زلزله یا کرونا و در عرصه راهپیمایی‌ها مردم نقش شایان توجهی داشته‌اند.

وی همچنین درباره شرایط نمایندگان مجلس خبرگان تاکید کرد: یک نماینده خوب آن کس است که به وظایف قانونی خویش عمل کند، همان که در قانون اساسی آمده است.

نامزد نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در حوزه کرمان افزود: جایگاه و اهمیت مجلس خبرگان به این است که کلیدی‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت نظام را گزینش می‌کند لذا باید دارای شرایط لازم باشند.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه با دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =