اعزام کاروان دانشجویان دختر از بام ایران به سرزمین نور

کاروان راهیان نور دانشجویی از استان چهارمحال و بختیاری با ۶دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب غرب کشور شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: امروز سومین اعزام دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور با حضور ۲۸۰ نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.

مرتضی کریمی افزود: بناست دانشجویان در سیر تشرفی که به مناطق عملیاتی دفاع مقدس دارند، طی ۴ شبانه روز از مناطق ذوالفقاری، شلمچه، نهر خین، فکه و هویزه، کانال کمیل، دوکوهه و یادمان شهید باقری بازدید کنند.

وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده تا ۶۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب راهیان نور اعزام کنیم.
یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد هم گفت: اردوهای راهیان نور با هدف جهاد تبیین فرهنگی و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین صفی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این اردوها ماندگارترین و مؤثرترین و بهترین کار فرهنگی هستند.

وی افزود: فضایی که در راهیان نور است، می تواند تحولی در وجود دانشجویان به وجود آورد. دانشجویانی که رفتند و برگشتند این آثار و برکات در وجودشان است و امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق دهد بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید و جوانانمان معرفی کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =