سه پایگاه رژیم صهیونیستی هدف حملات جدید حزب‌الله قرار گرفت

مقاومت اسلامی لبنان عصر امروز (یکشنبه) از حملات جدید خود به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه «رویسات العلم» در تپه‌های «کفرشوبا» را با موشک هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر از هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «مثلث الطیحات» خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در سومین بیانیه خود نیز اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه «العباد» هدف قرار داده است.

طبق این بیانیه، دور جدید حملات به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک چند موشک انجام شد و در این عملیات، مواضع و اهداف تعیین شده به صورت دقیق و مستقیم مورد اصابت قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده‌ است.

در همین راستا، رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان عصر روز یکشنبه (۱۵ بهمن) اعلام کرد که حزب‌الله طی ۱۲۰ روز جنگ، ۹۶۱ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =