صلاحیت ۷۸ درصدی کاندیداهای مجلس در همدان تأیید شد

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان گفت: در استان همدان ۳۹۱ نفر از کاندیدهای مجلس تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان، مراسم بزرگداشت حماسه ۲۱ بهمن مردم همدان با محوریت شهید محراب آیت‌الله مدنی با حضور مسئولان استانی و کشوری در تالار معلم این شهر برگزار شد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان در این مراسم گفت: آنهایی که می‌گفتند انقلاب اسلامی چهلمین سال خود را نخواهد دید، آرزوی خود را به گور بردند.

وی افزود: امیدواریم پرچم انقلاب را با دست امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تحویل صاحب اصلی آن، امام عصر(عج) بدهیم.

حجت الاسلام جلال مرادی با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری با ماه عبادت و بندگی متقارن شده است گفت: خوشبختانه در دوره‌های انتخابات قبل سلامت و مشارکت وجود داشته و این دوره نیز همراهی‌ و هم‌افزایی از سوی شورای نگهبان، هیات نظارت و ... در اوج است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی در اجرا و نظارت و تمام مراحل، مردمی است و همراهی و هم‌افزایی نیز خوشبختانه در اوج است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان به ثبت نام نهایی ۵۵۷ نفر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اشاره کرد و گفت: امیدواریم این مشارکت در روز انتخابات هم به اوج برسد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان احساس تکلیف و مسئولیت داشتند و همه بر این مسئله همت گماشتند تا مشارکت حداکثری را جامه عمل بپوشانیم، یادآور شد: امیدواریم در روز انتخابات شاهد مشارکت و احساس تکلیف مردم باشیم و انشاءالله ۲۲ بهمن ماه مقدمه‌ای برای حضور حداکثری در ۱۱ اسفند شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =