کیومرث هاشمی: توقع ما از تیم ملی بیشتر بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال نهایت تلاش خود را به کار بستند اما توقع ما از این تیم بیشتر بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیومرث هاشمی امروز جمعه در حاشیه حضور در سالن رقابت‌های بین‌المللی کشتی‌ پهلوانی جام فجر در تبریز و در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: واقعیت این است که مردم از تیم ملی توقع قهرمانی دارند. قهرمانی باعث شور و نشاط اجتماعی می‌شود و مردم بابت قهرمانی خوشحال می‌شوند.

وی افزود: توقع ما بیشتر از اینها بود. هرچند بچه‌های تیم ملی نهایت تلاش خود را به کار بستند، ولی در عالم ورزش گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که معلوم نیست چه نتیجه‌ای درپی دارد.

به نقل از ایرنا وزیر ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: به سهم خودم از تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تشکر می‌کنم و امیدوارم در بحث پایه به فوتبال ما نگاه ویژه‌ای شود. اگر این مهم صورت بگیرد، خروجی بهتری به همراه خواهد داشت. در بحث سازمان لیگ باید اقداماتی شود که خروجی آن به نفع تیم‌های ملی باشد.

هاشمی درباره بحث پخش تلویزیونی، گفت: دوستان اعتقاد دارند تلویزیون دولتی است و بخش خصوصی ارتباطی با آن ندارد اما بر اساس برنامه هفتم، پیش‌بینی شده تعاملی با صدا و سیما داشته باشیم، تا بعد از اینکه شورای نگهبان تصویب کرد، ما در قالب آئین‌نامه مشترک به توافقاتی برسیم. واقعیت این است که حق ورزش از پخش تلویزیونی خیلی بیشتر از این‌هاست و ورزش باید به حق خودش برسد که البته نیازمند یک قانون جامع است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =