برگزاری مرحله سی و هفتم رزمایش مواسات درچهارمحال و بختیاری

مرحله سی و هفتم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همراه با اهدای ۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، رزمایش مواسات به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت عید مبعث، باحضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به مناسبت دهه فجر و عید مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، سی و هفتمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه با اهدای ۱۳۰ سری جهیزه به نوعروسان و مزدوجین عزت مند استان چهارمحال و بختیاری به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برگزار شد.

سردار اکبری افزود: تاکنون ۸ هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه در استان چهارمحال و بختیاری تإمین و تحویل نوعروسان در شهرستان های مختلف شده است.

وی ادامه داد:‌از شروع نهضت مواسات و کمک های مؤمنانه ۶۲۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد تومان با همت خیرین و نهادهای حمایتی توسط سپاه و بسیج تإمین و در همه شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری تحویل خانواده های نیازمند گردیده است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان هم گفت:‌ ۱۳۰ سری جهیزیه در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده که در بین مزدوجین عزتمند که توسط گروه های جهادی شناسایی شده اند در شهرستان های مختلف چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

وی افزود: این جهیزیه ها شامل اقلامی همچون؛ یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، اتو، پتو و فرش می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1870565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =