پیشنهاد مهم حسین مرعشی در شرایط بحرانی خاورمیانه

حسین مرعشی گفت: پیشنهاد ما صرفا حضور در حوزه‌های انتخابیه‌ای است که نامزد حزبی یا غیرحزبی تایید صلاحیت شده باشد که سوابق روشن اصلاح‌طلبانه داشته باشد و بتوانیم در برابر مردم از عملکرد گذشته و آینده آنها دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به ریاست محسن هاشمی به پیشنهاد سید حسین مرعشی دبیرکل حزب و با رای اعضا مصوب شد که کارگزاران صرفا در حوزه‌هایی از انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال باشد که نامزد حزبی یا نامزدی با سوابق روشن و قابل دفاع اصلاح‌طلبانه تایید صلاحیت شده باشند.

بنا به روایت ایرنا، در ادامه مرعشی دبیرکل حزب طی سخنانی گفت: در شرایط پیچیده امروز جهان به ویژه منطقه خاورمیانه، در برابر تهدیدهای فزاینده نظامی هیچ سلاح بازدارنده‌ای جز یک انتخابات رقابتی با مشارکت بالا نمی‌تواند امنیت ملی ایران را تضمین کند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، با بیان اینکه انتخابات در هر شرایطی امکان مهمی محسوب می‌شود، افزود: پیشنهاد ما صرفا حضور در حوزه‌های انتخابیه‌ای است که نامزد حزبی یا غیرحزبی تایید صلاحیت شده باشد که سوابق روشن اصلاح‌طلبانه داشته باشد و بتوانیم در برابر مردم از عملکرد گذشته و آینده آنها دفاع کنیم.

در ادامه این جلسه، شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران به اتفاق آراء پیشنهاد مرعشی را تصویب کردند.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1868636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =