شما نظر دهید/ با توجه به کیفیت تولیدات صداوسیما؛ آیا از افزایش ۵۸ درصدی بودجه این سازمان رضایت دارید؟

مجلس شورای اسلامی بودجه سازمان صداوسیما را ۵۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده است، رقم بودجه امسال این سازمان ۲۴ هزار میلیارد تومان شده است. با توجه به تولیدات رادیو و تلویزیون و برنامه‌هایی که در سایر بسترها همچون وب اجرا شده، آیا نسبت به این حجم از افزایش بودجه رضایت دارید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افزایش رقم بودجه صداوسیما در حالی است که این سازمان در سال گذشته به‌جز تولید چند برنامه گفت‌وگو محور و پخش حداکثر ۹ سریال، کار جدیدی که بتواند مخاطب بالای ۴۰ درصد را جذب کند، تولید نکرده است. از این میان سریال پخش شده سرزمین مادری ۱۰ سال قبل تولید شده بود. سریال‌هایی همچون مستوران و ترور و... در مشارکت با سازمان اوج ساخته شده است. سریال‌هایی همچون سلمان فارسی، داوود میرباقری و موسای ابراهیم حاتمی کیا نیز در مرحله تولید قرار دارند که با توجه به بزرگی پروژه‌ها بعید است سال آینده به پخش برسند.

در رادیو نیز مشکلات برنامه سازی بسیار و مخاطبان آن شبکه کم، بعلاوه برخی هنرمندانی که با رادیو کار کرده و برنامه سازی می کنند نسبت به حقوق و دستمزدها ناراضی بوده و چندی پیش اصغر سمسارزاده اعلام کرد برای کار در رادیو فقط ۲ میلیون تومان در ماه دریافتی دارد.

زیرساخت ها هم شرایط خوبی ندارد از جمله حمله های سایبری به تلویزیون و یا سهم ماهواره ای از آسمان ایران هم مطلوب نیست و...

با این موارد و نواقص دیگری که قابل احصا است و همچنین بحران سرمایه اجتماعی که در قهر و ریزش مخاطب با این سازمان ظهور و بروز پیدا کرده است؛ شما مخاطبان آیا نسبت به افزایش این بودجه سازمان رضایت دارید؟

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1866826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 237
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    این پول قرار نیست صرف تولید و عملکرد بشه. قراره صرف بریز و بپاش و ....
    • س IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      326 9
      اگر دید اقتصادی به این سازمان که سه برابر بی بی سی کارمند داره، وجود داشت باید مثل من و تو بسته میشد و اعلام ورشکستگی میکرد
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      تماشای تلویزیون خیلی اعصاب میخواد.در مورد شبکه های استانی که هیچی نگیم بهتره.سطح شعور جامعه از سطح تفکر برنامه سازهای تلویزیونی خیلی جلوتره.صدا و سیما تو ایران یه شبکه عریض و طویله که فقط کلی نون خور برای خودش درست کرده با کمترین بهره وری.تو حوزه سریال سازی اینقدر کارها ضعیف شده که مدیران صدا و سیما خدا خدا میکنن یه کارگردانی مثل داوود میر باقری زودتر سریال سلمان فارسی رو به آنتن پخش برسونه شاید بتونن جذب مخاطب کنن.
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      347 5
      دقیقا حالا فهمیدید آقایان چرا با FATF مخالف هستند
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      چند تا آلبانی و منافق اومدن نظر فرستادن. صدا و سیما خیلی هم خوب و عالی است
  • البرز NL ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    حتی یک درصد هم افزایش زیادی است. هیچ برنامه فاخری ساخته نمیشود.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      خبجناب باید پول وبو جه باشه تا برنامه فاخر ساخته بشه یانه
    • حمید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      224 6
      منظورتون پول باشه که برای شب یلدا که مردم نمی توانند چند کیلو میوه وشیرینی بخرند مهمان دعوت کنن برای چند ساعت به یک فوتبالیست ۵۵۰ میلیون به یک مربی ۲۲۰ میلیون و کمترین دریافتی مهمان برنامه شب یلدا ۵۰ میلیون برای چند ساعت که بیان داخل صداوسیما باشه این مدیریت نیست این دزدی وچپاول بیت المال مردم ایران هست .
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    این بودجه هنگفت متعلق به تک تک ایرانیان است و با توجه به نارضایی شدید آنها از عملکرد رسانه میلی، به نظرم حرام و .... است
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      من هم راضی نیستم بودجه صرف آسفالت خیابانها بشه.علاقه ای به ساخت مدرسه و سینما هم ندارم.سالن ورزشی هم نمی خواهم.به پل و زیر گذر هم نیازی ندارم.خیلی های دیگه رو هم می شناسم که همین فکر رو می کنن.بودجه ای که صرف اینها میشه هم حرامه چون ما راضی نیستیم
    • پاسخ به آقایی که میگه بودجه به روگذر و پل اختصاص IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      87 1
      اینجا بستگی به این داره کی تصمیم گیرنده باشه آقایی که اعلام می کنی من نمی خوام روگذر یا سینما بزنیم . شما یا مدیران شهری یا دیگر مسئولین در همین حوزه هم نباید تعیین کنید چی کجا ساخته بشه . همین امسال شما بودند با ساخت پل صدر تهران رو نابود کردند و با آسفالت هم باعث گرمایش جهانی و تشویق استفاده از حمل و نقل خودرویی شدند . ادعا هم می کنید برای مردم داریم اینکارو می‌کنیم . ببخشید ولی شما خیلی اشتباه می کنید بجای مردم تصمیم می گیرد . مخاطب و استفاده کننده اصلی در نهایت مردم هستند و چون آنها لحاظ نشدند صد در صد سیستم ناکارآمد خواهد بود . صد در صد مشکلات بیشتری بوجود می آید . پس پاسخ کلی به سوال شما این است آره نباید به ساخت روگذر و پل و آسفالت و پارکینگ بودجه اختصاص داد همانطور که عنوان شد برای صدا و سیما هم ۱ درصد افزایش بودجه زیادیه . نمایندگان مجلس چیکاره این ملت هستند که تعیین می کنند پول مردم کجا استفاده شود . نمایندگانی که کمترین میزان محبوبیت در میان مردم را دارند (نماینده ۴۲ درصد ملت با احتساب رای باطله)
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      131 1
      یعنی مشکل صداوسیما بوجه است ؟پس شبکه های خصوصی که فقط باتبلیغات چجوری برنامه می سازند
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      3 20
      در پاسخ به آقایی که کل پلهای ساخته شده و نشده رو به من نصبت داد من دارم میگم با ساخته شدن هیچ کدوم اون پلها و زیر گذرها و بقیه موافق نیستم بعد تو اومدی الان داری میگی فلام پل رو ساختید فلانی رو نساختید؟حالت خوشه؟؟؟ اگر هم قرار نیست مسئولین تعین کنند که چه پلی کجا ساخته بشه شماها هم اگر به مسئولیتی رسیدید حق ندارید توهم مردم بودن بزنید و تعیین کنید که چی کجا ساخته بشه.اکثریت و اقلیت هم اگر برای شماها مهم بود سال هشتاد و هشت اون مشارکت ۸۵ درصدی رو به لجن نمی کشیدید
    • US ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      35 1
      امثر مردم از صداوسیما راضی نیستند. اما اکثرا مخالفتی با آسفالت شدن خیابان ندارن
  • شاهو IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    497 8
    واقعا این سوال پرسیدن داره! چرا باید موافق باشیم؟ صدا و سیما باید خودش پول خودشو در بیاره، این همه انحصاریه، بازم بودجه هم بگیره؟
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    513 9
    من راضی نیستم. حرام است.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    صدا و سیما اصلا ملی نیست چیزی که در بطن جامعه هست و عموم مردم میخوان تو شبکه های معاند نشان داده میشه ولی صداوسیمای ایران نه
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    یک ریال هم برای صدا وسیما مضر هست
  • عرشیا IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    چرا که نه ؟ سازمان فاخر و ارزشی صدا و سیما ارزشش بسیار بیشتر این چندر غاز بودجه ای است که بهش تعلق میگیرد باید نصف بودجه مملکت رو بدن به این سازمان ملوس و مامانی برای ساختن سریالهای بی در و پیکر و جنگهای لوس و بی‌مزه و مجریان حال به هم زن و برنامه های سیاسی جبهه مفخم پایداری....
  • US ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    350 6
    نه به هیچ وجه
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    366 6
    یعنی کسانیکه این افزایشو تایید کردن اصلا هیچ عقل و منطقی تو کلشون بوده بنظرتون؟؟!!
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    316 8
    به نظر من نسبت به پارسال بودجه اش نصف هم کمتر باید بشه .اینهمه درآمد تبلیغ داره این بودجه صرف چی میشه؟ من دربدر چندرغاز برای امنیت غذایی خودم باشم و مالیات اضافه هم بدم که آقایون ریخت وپاش کنند. ریال به ریالش رو من رضایت ندارم
  • همشهری IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    312 6
    بنظر من باید در صدا و سیما را با این نحو مدیریت گِل گرفت ، هر چقدر هم که به آنجا بودجه بدهید فقط حیف و میل بیت المال است.
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    275 5
    بودجه از 8 هزار میلیارد تومان شده 24 هزار میلیارد تومان و این یعنی 200 درصد افزایش نه 58 درصد ! ضمنا صدا و سیما همین قدر هم آگهی میفروشه ! با حدود 50 هزار میلیارد تومان چکار میکنه ؟!
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    261 7
    نه رضایت ندارم، چرا باید هزینه های بسیار اضافی دولت در بودجه را که کوچکترین تاثیر مثبتی در زندگی مردم ندارند مردم در این شرایط سخت با انواع مالیات ها و افزایش مالیات ها بپردازند؟؟؟؟
  • پارسا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    287 9
    خیر، خانواده من به شخصه در سال به اندازه هزار تومن هم تلوزیون نگاه نمی‌کنیم چون کل برنامه‌هاش جهت داره و دوزار هم نمی‌ارره!
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      8 243
      ولی خانواده ما می بینه وراضی هستیم.ضمن اینکه این بودجه رو به هشتاد میلیون نفر تقسیم کنی خیلی عدد بزرگی نمیشه.خیلی توهم نزن که با این بودجه می تونی بارتو ببندی
  • رسول IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    216 8
    مشکلات اقتصادی کشور خیلی ضروری هستند
  • علی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    239 5
    وقتی از حقوق کارگر و کارمند وبارنشسته کم می‌کنی که تورم نشه که البته تورم هم سرجاشه حق صدا و سیما با تولیدات مزخرف چرا چند برابر میشه آیا با تبلیغات در صدا و سیما ما مردم باور خواهیم کرد که مملکت ما گل و بلبل است وماهیچ مشکلی نداریم غیر از زیاده خواهیهایی که ما مردم داریم
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    243 6
    خیر حرام حرامه صدا سیما دروغگو سر هواپیمای اکراینی صداقتش ثابت کرد با کارشناس هایی اورد عوضش بدن پروژه های عمرانی تکمیل کنند بهترین کار اینه که برای نسل ها بماند
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    247 6
    اقا باید بودجه رو صفر و غرامت لطمه هایی که به کشور زده را بگیرن
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      6 187
      به دنیا اومدن امثال تو هم لطمات زیادی به کشور زده.اول غرامتش رو بده بعد غرامت بخواه
  • امیر IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    244 5
    خیر آقا..به پیر به پیغمبر نداریم..یک شبکه برای این صدا و سیمای یک طرفه کافیه...صد تا کانال عریض و طویل درست کردن با چه مخارجی ولی مخاطب رو حتی از یک شبکه ماهواره ای نمیتونه برگردونه.. مابقی دزدی از بیت و المال ه..والسلام
  • عمار IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    264 7
    رسانه ای که تماشاچی نداره بودجه می خواد چی کار کنه؟
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      6 229
      ما تماشاچیش هستیم.از طرف خودت حرف بزن
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      2 164
      من بیننده صداوسيما هستم
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    176 4
    نه
  • علی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    238 3
    بودجه صدا وسیما مثل بودجه برای بنزین و نان هست وقتی برای بنزین می فرمایید آنهایی که خودرو ندارند چرا باید یارانه بنزین را بپردازند ما که اصلا تلویزیون نگاه نمی کنیم چرا باید هزینه تلویزیون را بپردازیم صدا و سیما را پولی کنید هر کی میخواد نگاهش کنه پولش را بپردازه مثل نان و بنزین
    • سارا IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      68 0
      با نظر شما موافقم
  • حسین آذرمی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    227 6
    درش رو گِل بگیرن، بک فتح الفتوح اقتصادی برای ملت هست
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    180 2
    بودجه سه برابر شده نه ۵۸ درصد
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    230 4
    نه تنها رضایت ندارم از این افزایش بودجه ،بلکه نفرین میکنم .
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    242 4
    بودجه مفت میگیرن و علیه مردم حرف میزنند ، راضی نیستم
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      8 180
      چرت میگی و از طرف مردم زر می زنی.من راضی نیستم
  • RU ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    232 6
    اصلا اصلا.هرچند نظرات مردم برای افراد متکبرودیکتاتور هیچ ارزشی ندارد
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      6 168
      دیکتاتور تویی که کلمه مردم رو به نفع افکار بیمار خودت غصب می کنی
  • تقی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    151 5
    کلا تعطیلش کنند
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    126 3
    چی بگم والا من که نه کل فامیل تلوزیون ایرانو بلاک کردیم نمیدونیم فاخره یا نه
  • قمصری IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    136 3
    نه تنها با افزایش آن مخالفم بلکه با این تولیدات مضحک باید کاهش بدهید
  • محسن IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    125 3
    این پولها باید برای زباله گردها هزینه بشه،نه برای یک ساعت مصاحبه میلیاردی
  • بازنشسته زیر خط فقر IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    174 2
    بعنوان یک ایرانی و یک بازنشسته که بزور ازم مالیات میگیرن و با سختی زندگی میکنم و افزایش حقوق ۱۸ درصدی برام تصویب شده باید از همین جا اعلام کنم از این افزایش بودجه صدا و سیمای میلی رو راضی نیستم ،الهی خدا جواب این بی عدالتی رو بده .
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    115 2
    یکی دیگر از تصمیمات شتابزده قطعاً این‌پول‌به‌فناخواهدرفت‌
  • ایرانی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    142 3
    به هیچ عنوان راضی نیستیم چون صدا وسیمای مردمی نیست دروغ زیاد میگه مشکلات مردم عنوان نمیکنه اخبار یک سویه هست وقتی که مردم با مشکلات بیشماری دست و پنجه نرم می‌کنند اخباری که روی اعصاب ملت هست رو پوشش میده من خودم شاید 10 سالی باشد که تلوزیون نگاه نمیکنم
  • US ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    108 2
    آگر این سوال رو 2 سال پیش می پرسیدین ، حداقل 4 تا 5 جواب موافق پیدا میشد..ولی الان دیگه از بس همه چیز عیان شده ، همه مخالفن..خدا رو شکر
  • رها IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    128 3
    صدا و سیمایی که در نزد مردم محبوبیت و بیننده ندارد نباید بهش اینقدر اعتبار تخصیص داده میشد وبه جای ان به اعتبار کالاهای اساسی را زیاد میکردند بهتر بود ولی خب نه دولت ونه مجلس اصلا به فکر مردم نیستند
  • حامد IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    129 5
    اگع نظر مردم براتون مهمه، پس دقیق نظراتو بخونید، حتی یک نفر هم موافق افزایش بودجه نیست، صدا و سیما نه برنامه ی جذابی داره نه مجری خوب
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    96 4
    یه ریال عم ارزش صدا و سیما نیست من که راضی نیستم اما که به حرف ما گوش میده
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    105 2
    صدا و سیما ی میلی باید اینجوری باشه اگه جور دیگری بود باید شک میکردی
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    92 3
    من راضی نیستمنه به لحاظ برنامه ساختن یا نساختن بلکه به لحاظ اینکه با رادیو تلویزیون دولتی و حکومتی اسااسا مخالفم
  • فاطمه IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    93 3
    واقعا متاسفم که فقط برای پیشبرد کارهای خودشون بودجه چینی میکنن
  • ایرانی مظلوم IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    102 9
    چرا باید بودجه این رسانه از جیب بنده پرداخت بشه ؟بودجه رو از اونایی بگیرن که براشون برنامه سازی میشه و به این رسانه علاقمند هستن و علیه مردم حرف میزنن ،مثلا از اونی که میگفت هر کی راضی نیست جمع کنه از این مملکت بره، والا بنده توانش رو ندارم که از این کشور نمیرم.
  • شهاب IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    74 3
    پیشنهاد میکنم این بودجه را در اختیار جناب آقای شهبازی(شرباز)قرار دهند تا ایشان تحقیقات خود را درمورد فضولات سگهای دیگر کشورها بجز ایتالیا ادامه دهند!!!!
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    104 2
    در خانواده 4 نفره ما هیچ کس برنامه های تلویزیون را نگاه نمی کند چون اخبار آن دروغ است مطابق با سلیقه اقلیت کوچکی از مردم برنامه می سازند. به نظر من بودجه صدا و سیما باید قطع شود و فقط هر کس تمایل داشت از برنامه های آن استفاده کند، حق اشتراک پرداخت کند. در آن صورت صدا و سیما خیلی زود ورشکست می شود، چون کسی حاضر نیست به خاطر جفنگیات صدا و سیما پول پرداخت کند
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    93 4
    سوالی مزخرف مگه رضایت و عدم رضایت ما مردم عادی تاثیری داره که از ما سوال میکنی خبرآنلاین؟؟؟
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    77 2
    هرگز
  • کوروش IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    با افزایش بودجه 60 درصدی صدا و سیما و قوه قضائیه امید است، به جمع مخاطبین افزوده شود، سطح برنامه ها و سطح سواد اقتصاد و سیاسی مخاطبین افزوده شود، تا امثال دلباختگان دشمن غربی نتوانند با وعده‌های دروغین کسب ارا کنند و اقتصاد و اقتدار و امنیت ایران عزیز و ملت شریف ایران را با بی کفایتی و بی لیاقتی به یغما ببرند، و با قوه قضائیه قدرتمند ان‌شاءالله رانت خواران و جیره خواران و اختلاس گران حاشيه امن نداشته باشند و بازار رسانه های پولی و مواجب بگیر تخته گردد به حول و قوه الهی آمین
    • بهرام IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      60 1
      خدا شفات بده...خخخخخ
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      20 0
      واقعا اینجوری فکر میکنید؟ نکنه در جامعه زندگی نمیکنید. اگه غرب دشمنه شرق هم دشمنه مطمئن باش ضرباتی که شرق و بخصوص روسیه و چین به این مملکت زدن بسیار بیشتر از غرب و آمریکا بوده. درضمن هیچکس دوست ما نیست
  • علی گیج IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    78 2
    مگه نظر ما برای آقایان مهم است
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      10 1
      همین مدیران می خواهند انجام بدهند
  • مصطفی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    83 3
    خیر این پول بدید فقرا ایران همه راضیند
  • یوسف IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    75 2
    هیچ تولید محتوای خوب و بروز نداره هیچ مخاطبی هم نداره و با این روش قرار هم نیست مخاطب جدید جلب کنه
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    81 2
    راضی نیستم چون آخرین سریال که دیدم خانه به دوش بود و چندین سال خونواده خودم حتی دوستان و آشنایان و همکاران ندیدم کسی صدا و سیما رو ببینه
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    78 2
    صد در صد مخالف.
  • رزیتا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    78 3
    خیر،رضایت‌نداریم.🙏
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    84 3
    خیر یک نظر سنجی ساده میتونه نشون بده که همه به منحل شدن صدا سیما پاسخ اری میدهن
  • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    73 2
    ما که اصلا راضی نیستیم که حتی ریال از پول بیت المال رو به سازمان صدا وسیما بدهید که صبح تا عصر خوش بگذرونند ویه مشت جفنگیات در پیت بسازن که نه به حلال می ارزد نه به حرام
  • ابراهیم IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    62 2
    چه زیبا، با طرح سوالی زیباتر مارو مسخره میکنند!تعدادتون که زیاد نیست، خوش باشین سرازیر شدن مسئولان بعد ازوزارت نفت به صدا و سیما... بعنوان مشاور!
  • مهدی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    71 3
    به نظر من یک ریال هم برا صدا سیمای میلی زیاد هست
  • حسن IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    57 2
    باسلام. باید مثل افزایش کارکنان افزایش می دادند که آنهم اضافه است چون که برای ملت ایران هیچ دستاوردی تاکنون نداشته
  • محمد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    67 4
    ما که اصلا چیز خاصی از صدا و سیما ندیدم. به جز کارکرد برای دولت نه برای ملت . ما که اصلا موافق افزایش بودجه نیستم . هر چند نظر ماکه اهمیتی نداره
  • حامد اورجینال IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    57 2
    عجیب است. اصولا باید تلویزیون رو خصوصی کنن، هم میتونن از فروش درامد کسب کنن هم از مالیات که رقم بسیار چشمگیری میشه. ولی در عوض میان کلی هم پول میدن به صدا و سیما که برای شمار اندکی از مردم تولید محتوا کنه.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    8 62
    با این توضیحاتی که دادید خب رسما توی متنتون می گفتید باید بگید راضی نیستم دیگه.فکر کنم اگر امکانش رو داشتید اونهایی که می گفتن راضی هستم رو سلاخی می کردید!!!یعنی ... توی نظر سنجی کردنتون
  • جاناتان IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    63 2
    اره بابا دروغ هایش را خوب به مردم تحمیل کنند فقط از دولت حرف میزنه از بدبختی مردم اصلا خبرندارد
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 68
    شماخودت یک طوری حرف نی زنید ویک چیزایی میگید که مزدم‌نارضایتی از این‌مسئله داسته باشند ولی خب خوبه خودت میگی۶ فقط نه تا سریال پخش کرده حالا خب پسخو ت فکر کن نباید بودجه بیشتر باشه تا بتونه سریالهای بیشتری پخش کنه یانه؟ خب کم شدن ب نانه چه به لحاظ کمی چه کیفیت بخش عظیمی برمیگرده به کمبود بو دجه پس باید بو جه اضافه بشه.
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    62 2
    فوتبال جام ملت های آسیا را بااکراه می بینم به محض اینکه تمام میشه میره کارشناسی ، حتی از کارشناسی هم متنفرم زود میزنم ماهواره . این از من
  • ناشناس IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    61 2
    با این بودجه میشه ۲۰ تاشبکه بهتر درجذب مخاطب راه اندازی کرد صداوسیما جز مخاطب خاص خودش قدمی درجهت فراگیر شدن برنامه هایش برنمی داره چون هدفش فقط رضایت همون مخاطب خاص است
  • علی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    56 2
    متأسفانه صدا وسیما مدیریت کارآمدی ندارد و بودجه را جایی هزینه می کند که نباید چندین هزار نیروی شرکتی ،برنامه ای ...ویک صندوق بازنشستگی ورشکسته دارد که سرمایه آن توسط مدیران به فنا رفته است.اکثر این این بودجه امور جاری و حقوق می شود صداوسیما حدود ده هزار نیروی اضافی دارد گروه جدید حاکم بر سازمان که جبهه پایداری است هم شروع کرده به آوردن عوامل خودش در سازمان که عمدتاً بی سواد نیز هستند.از ولخرجی‌های این سازمان اینکه مراسم هایی برگزار می‌کند وتقدیرهایی با سکه انجام می دهدکه وظیفه وزارت ارشاد یا ورزش و جوانان است مثل المپیکی ها یا پیر غلامان ،امابرنامه سازی درست ندارد وحق حقوق نیروهایش را درست پرداخت نمی‌کند مثلاً قیمت اضافه کار تمام وزارتخانه ها و غیره بیشتر از ساعت کار موظف است در صداوسیما نصف قیمت است و...ومتاسفانه هیچ مرجعی توان وجرات بازرسی تفحص در این سازمان را ندارد.
  • مصطفی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    59 2
    خیر...حرام است
  • خیر IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    64 2
    نه تنها زیاده باید بودجه ای که میگیرد نصف شود چون یک صدا و سیمای میلی است تا ملی تامین بودجه این سازمان باید از مالیات حقوق و درآمد سران این رژیم تامین شود سودی برای منافع ملت ندارد
  • احمد IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    63 4
    خیر اصلا راضی نیستم بخاطر اینکه هرچی مجری و بازیگر خوب داشتیم از صدا و سیما فاصله گرفتن یا بهتر بگم کنار گذاشته شدند
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    57 2
    به هیچ وجه، هیچ کس راضی نیست. اینها نماینده مردم نیستند
  • مولایی خ پیروزی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    56 2
    سلام، به هیچوجه موافق نیستم. درآمدآنها میلیاردی است. بااضافه کردن بودجه، از این هم بی کیفیت تر میشوند.
  • احسان IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    64 2
    اول اینکه نه من، بلکه تمامی ملت ایران مخالف هستند. دوم چرا نمیگذارن شبکه های خصوصی ایجاد بشن؟ شاید اونا حداقل مرهمی بر درد مردم باشن
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    67 3
    لطفا صدا و سیما را تعطیل کنید و این پول رو بین مردم توزیع کنید
  • حمید IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    48 2
    خیر به هیچ وجه
  • قاسم IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    56 2
    خیر به هیچ وجه زیرا هدردان بودجه میباشد
  • یاشار IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    47 2
    خیر،چون من بیننده صداوسیمایی نمی بینم،تمام مردم به شبکه های خارجی روکردن پس صداوسیماآب درهاون می کوبد
  • محمد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    47 1
    من مخالفم کانال های اضافی را تعطیل کنند به سلبرتی ها هم این همه پول ندهند که.....
  • k IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    59 2
    خدا وکیلی برای پخش برنامه های تکرار در تکرار در تکرار بی سر و ته مجری های لوس و بی نمک و پاچه خوار لوده گیهای بی حساب و پخش اخبار یک سویه و بی محتوا و دروغ و... چرا باید بودجه ای تخصیص بشه چه برسه به افزایش بودجه اینهمه تبلیغات دروغ و لوس در واقع ملت بین تبلیغات برنامه های مسخره رو می بینن من شخصا سالهاست تلویزیون نگاه نمی کنم مگر در سفر های نوروزی که به اجبار ده روز جایی ساکن هستیم و باید برنامه هارو ببینیم که تواین ده روز که تازه گل برنامه هاشونه حالت تهوع میگیریم1
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    44 2
    خیر
  • ممد IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    48 2
    بنام خدا خیر
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    58 2
    بخدا تعطیلش کنید حیف از یک ریال بودجه...
  • ناشناس IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    56 2
    اصلا نباید حتی یک ریال به بودجه صدا و سیما اضافه گردد وحتی باید کمتر هم نمود برنامه طنز بسیار ابتدایی و مبتذل و لودگی را نمی‌توان طنز نامید برنامه اخبار یکطرفه و جانبداری و غیر منصفانه می باشد وفقط اخبار ورزشی آنها صحیح ودرست است ولی بقیه برنامه ها بسیار سیا سی ولی بدون آموزش میباشد
  • عبدالرضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    57 2
    نه راضی نیستم این بودجه اگه خرج عمران وآبادانی کشور بشه به نفع کشور خواهد بود
  • آرمان IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    51 2
    با تعداد کم مخاطبان صدا و سیما و رغبت کم مردم به دیدن برنامه ها باید بودجه کاهش پیدا کنه تا مدیران به فکر تغییر باشن . ولی متاسفانه رانتی که هست باعث میشه بودجه بیشتر بشه و سهم مردم از آن کمتر .
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    56 2
    خیر، صدا و سیمایی که برنامه های آن صرفا بری مخاطب خاص از جنس آنهایی که می گویند مملکت مال آنهاست و تولید محتوایی جدید و برای طیف وسیعی از مردم ندارد چرا باید بودجه اش افزایش یابد؟ ضمناً باید صدا و سیما به مردم توضیح بدهد با این پولهایی که در طی سالهای اخیر از دولت دریافت نموده است چکاری انجام داده است. بهر حال مردم از عملکرد صدا و سیما به هیچ وجه راضی نیستند. چرا که این صدا و سیما صرفا در جهت برآورده شدن اهداف حاکمیت گام برداشته و مردم در این میان سهم و نقشی ندارند.
  • محمد CZ ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    60 2
    شرم بر صدا و سیما که کاری کرده که حتی یک کامنت در حمایتش نیست واضحا صداوسیما خواسته یا ناخواسته دشمن منافع ملی هست
  • علی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    54 2
    نه اصلا موافق نیستم
  • حسین IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    59 2
    دولت و مجلسی که نماینده نهایتا 5% مردمه بیت المالی که متعلق به 100% مردمه رو بزل و بخشش میکنه
  • علی شفیعی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    53 2
    این مبلغ برای هر ایرانی 300 هزار تومان میشه ، لطفا به خانواده من که چهار نفریم یک میلیون و دویست بدین ،خودم اشتراک یک یکساله دو تا از این شبکه ها رو میگیرم و دیگه نیازی به تلویزیون ندارم
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    52 2
    مستمری مددجویان کمیته امدادی وبهزیستی رو که چندرغاز هم نمیشه رو قطع کردند بدون هیچ دلیل منطقی اونوقت از این ور بودجه ی صداوسیما سه برابر شده که چی بشه ملتی که پول نداره شکمش رو سیرنگه داره وهر روز بدتر ازدیروزامورات زندگیش می چرخه چطور تلویزیون نگاه کنه ودلخوش باش...
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    40 2
    خیر اصلا و ابدا
  • مشکی فام IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    51 2
    تکرار سریالهای گذشته هر چند هم خوب بودند که بیشتر مربوط به دهه هشتاد شمسی هستند مگر بودجه اضافه می‌خواد
  • SE ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    57 2
    اگر پنجاه و هشت درصد کم بشود نسبت به سال قبل هم، هنوز زیادشان هست با تولیدلت افتضاح
  • رها IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    49 4
    کسی که قراره نظرات مردم را انعکاس نده بیخود میکنه نظر سنجی میزاره
  • حسین IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    44 2
    حرام واقعیست سازمان مزخرف و انحصار طلب و بی ارزش
  • جانباز جنگ ایران و عراق IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    48 2
    صدا و سیما مگه هنوز برنامه داره . چند سالی هست ندیدم .
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    42 2
    خدارو شکر از این‌به بعد سریالهای تکراری رو با کیفیت خیلی بالاتری می‌بینیم
  • بینام US ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    45 2
    واقعا کسی هست که صدا و سیمای میلی رو ببینه؟؟؟!! من اگر جایی اتفاقی منزل کسی دیدم رسما توهین به شعورمخاطب داره. حالا مثلا ما بگیم مخالفیم حرف ما تاثیری داره؟؟؟؟؟!!! آقایون کلا مردم رو نمیبینن، مردم جایی در مخیله آقایون ندارن. متاسفم
  • شهروند IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    49 2
    من به نوبه خودم و خانواده 4 نفریم راضی نیستم. انشاالله تو گلوشون گیر کنه.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    41 2
    .سلام .خیر واصلا
  • *ایرانی* IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    47 1
    با توجه به اینکه بابت هر ثانیه تبلیغ چندصد میلیون هزینه از صاحبان کسب و کار می گیرن (اگر پولشویی نباشه) واقعا نمی فهمم چرا باید بودجه جداگانه هم بهشون داده بشه. سالهاست یک برنامه فاخر نداریم. همه دست اندرکاران هم با رانت و شرایط خاص! وارد این مجموعه شدن. به هر حال اند حرام است!
  • مهدی م IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    40 2
    جالب صدا وسیما که حتی یک سریال نساخته و تلویزیون رو تبدیل به شبکه های بیست وچهار ساعتی مانند شبکه های ماهواره ای کرده.از بس تبلیغات طولانی نشون مید...... واقعاً مسخره هست
  • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    52 2
    نه به هیچ عنوان با اینکه چندین سال تلویزیون ندیدم بازم مخالفم چون نتیجه از کسانی که پیگیر تلویزیون هستن مشخصه.
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    47 2
    من اصلا تلوزیون نگاه نمی‌کنم پس من اصلا موافق افزایش بودجه صدا و سیمای میلی نیستم
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    9 55
    بودجه فعلی صداوسیما در برابر بودجه شبکه هایی مثل الجزیره و بی بی سی و ..... هیچه حتی با افزایش
    • جعفر IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      31 1
      شبکه بی بی سی مثال یه برنامه درباره ماشین میسازه اون برنامه معروف و میگم سه نفر هستن ببینده رو میخ کوب میکنه سر جاش حین پخش اون برنامه کلی تبلیغ میگیره بعد همون برنامه رو کامل میفروشه به کشورای دیگه درامد زا هست تولید محتوا شنیدی صدا سیما چهار تا صندلی میزاره چهار نفردعوت مکنه دعوای سیاسی اعصاب مخاطب هم به هم میریزه تلویزیون باید بتونه پولی که میگیره برنامه ای بسازه که منی که صبح رفتم سر کار شب اودم خونه بشینم پای اون خستگیم در بره
    • رضا IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      26 2
      شما میتونید نوع پوشش خبری و خبرنگارانی که در سراسر دنیا الجزیره داره با ما یکی کنی؟وقتی همش سریال تکراری نشون میده و نگاهی یک سویه داره و تا امروز بخاطر بودجه هایی که گرفته جواب پس نداده .افزایش بودجه نیاز داره؟
  • حاج علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    41 2
    مگه نظر مردم مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شوخی اینجوریا نکن مشتی . ولی در کل رای بی رای
  • حمید IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    17 2
    خودتون هم خوب میدونید که مردم الان دارن کانال جم و فیلم ترکی نگاه میکنن خیلی نگاه بکنن ده درصد
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    26 1
    با توجه به نگاه نکردن مردم به تلویزیون و این همه دغدغه اقتصادی بعید ه مثبت باشه و اکثر مردم حوصله هم ندارند مشکلات زیاده
  • سلام IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    21 2
    صدا وسیما مثبت نیست وبودجه بیخود دریافت می‌کنند
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    20 2
    نظر سنجی میکنی؟ کی به نظر ما اهمیت میده...
  • گروه فرهنگی خبرگزاری خبرآنلاین IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    15 2
    همراهان گرامی، لطفا انتقاداتی که به نظرسنجی دارید را با الفاظ رکیک تمام نکنید تا قابل انتشار باشد. بعضی از مخالفان محترم نظرسنجی (مخالف افزایش بودجه و یا موافق آن و...)، در متن خود الفاظ ناپسند، خلاف عفت عمومی و رکیک به کار می برند که دست ما را در انتشار آن نظر مخالف می بندد، لطفا نظرات خود را بدون فحاشی منعکس بفرمایید تا قابلیت انتشار داشته باشد. با سپاس از اینکه وقت خود را با خبرآنلاین می گذرانید.
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    10 5
    نظرسنجی خبرآنلاین اهمیتی نداره چون از پیش نتیجه را مشخص کردین و اجازه انتشار نظرات مخالف ذائقه‌تان را نمیدهید. به گمانم خیلیها به همین خاطر دور خبرآنلاین خط کشیده‌اند. توهینی هم نکرده‌ام تا حالا. قانونی هم ندارید که بدانیم ذائقه‌تان چیست یا از بیان صریحش میترسید. جمله آخر رو برای این گفتم که مقایسه نکنید با قوانین کشور (کلا سازتون علیه کشور مینوازه)
  • حسین ماهرانی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    30 2
    بنده از زمستان 98بخاطر تبلیغات مصرف گرایانه سریال های بی کفیت وجهت دار وکاملاسیاسی ومجریانی با لباسهای زشت وسبک علاقه ای به صدا وسیما ندارم !!!
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    19 2
    یدونه شبکه و یک ساختمان ۴ طبقه کافیه برای صدا و سیما بقیش اضافس چون در همین حد خروجی داره هر چی بودجه اضافه تر از این بهش بدم خرامه و پول مردم رو آتش زدنه
  • بنده خدا IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    21 2
    آفتابه لگن هفت دست، شام ونهار هیچی
  • ایرانی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    19 2
    تعطیلش کنن بجاش این بودجه رو صرف ترمیم جاده ها و مدارس استانهای محروم کنن
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    23 2
    حیف یک ریال فقط پول ملت را دور ریخته اند ما که راضی نیستیم جهت اطلاع از تلویزیون هم استفاده نمیکنیم چون فاقد ارزش دیدن است
  • بازنشسته حق طلب IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    22 2
    اصلا همین بودجه هم برای صدا و سیمای که هیچ ارزشی برای نظر مردم قائل نیست اضافی است!!!!!!!!!علی برکت الله
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    22 2
    صدا و سیما تعطیل بشه بهتره. چون یه عده خاص این بودجه را مصرف می کنن. بنده یک ساله که تلویزیون نگاه نمی کنم.
  • accu.ebrahim5739@gmail.com IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    19 2
    نه اصلا بایدبودجه این سازمان کمتربشودتامدیران ومسئولینش تنبیه بشوندوبفهمندکه بایدکاربلدهارادراین سازمان روی کاربیاورندوفیلم وسریالهای شایسته این ملت تولیدوپخش کنند.بودجه اضافی به این سازمان بدون ارزش واهمیت یعنی هدردادن پول مملکت.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    16 2
    به نظر من باید بودجه صدا و سیما رو بین مردم تقسیم کنند و تلویزیون رو اشتراکی کنند و هر کس دوست داشت بتونه با پولی که بهش دادن اشتراک بخره و برنامه های بی نظیر و پربار صدا و سیما رو دنبال کنه
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    20 2
    خانواده ما الان هشت ساله کلا تلویزیون روشن نکردیم نه داخلی نه خارجی و ماهواره چون همش وقت تلف کردنه اکثر مردمم که به صدا و سیما اعتماد ندارند محتوای فرهنگی خوب که هیچی متوسط هم تولید و پخش نمیشه چهار تا مسابقه فوتباله اونم میشه اینترنتی دید بودجه برای چی میخوان اینا؟
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    20 2
    برادر مگرنطر ما برای این دولت مهمه اگه دولت به مردمش اهمیت میداد که وضع ایجوری نمیشد نه بخدا از صدا وسیما وبرنامه موهاش راضی نیستم چون این عدم برنامه های خوب باعث شد که من به اجبار تن به خرید ماهواره کنم چون بچه هام خسته شدن از دیدن آخوند وبرنامه های سرد مذهبی شون که مذهب رو ازبی یرد
  • حقگو IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    17 2
    اگر اختیاری داشتم به مدت یکسال بخش اعظمی از صدا و سیما و تمام مجلس شورای اسلامی را تعطیل و بودجه انها را صرف طرحهای عمرانی میکردم
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    22 2
    اگر من حقی در این پول ولو یک ریال دارم هرگز و هرگز نخواهم بخشید. پول من برود برنامه سید خندان بسازند؟
  • شهرام میرزارحیمی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    11 2
    قطعا نمی شود منحل کرد ولی میشود در حد و اندازه سالهای 60و61محدود کرد و از حیف و میل بیت المال جلو گیری کرد
  • فرح IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    6 19
    به نظر من بودجه رو که خواستن داه بشه شاید برنامه های بهتری بسازن
  • حمید IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    18 2
    نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه
  • علی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    19 2
    اکثر ملت ایران از دادن اینهمه پول به یک سازمان که منافع ایرانیان را تامین نمیکنه ناراضی هستند و قطعا این پول حرام است و مصداق کاملا دزدی از بیت المال است. در این دنیا که فعلا زورمان نمیرسد ولی نمایندگان مجلس و مدیران سازمان صدا و سیما و هر کسی که در این دزدی دخیل است بداند در آخرت باید جواب همه ملت ایران را بدهند.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    19 1
    با افزایش بودجه مخالف هستم.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    18 2
    حیف از ریالی که به این نارسانه بدهند .. سوهان روح مردم ایران است
  • کرم خان IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 2
    ارگان تبلیغاتوخرج کلان پرسنل و ابزارهای تبلیغاتی مورد نیاز صدق. میکند
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 17
    کارهای جدید و خوب دارن میسازن، شما فشار نخور خخخ
  • ناشناس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    16 3
    خیرهیچ رضایتی وجودنداره که هیچ باید دراین سازمان راتخته کرد
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    17 2
    خیر مگر چند درصد ببیننده صدا و سیما هستند تازه این همه پول تبلیغات هم می گیرد چه منفعتی برای مردم دارد نه برنامه درست و حسابی نه اخبار درستی و نه مجریان مردمی
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    23 2
    تعطیل هم بشه آب از آب تکان نمی خوره
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    9 2
    به نظر می رسد افزایش بودجه برای تهیه برنامه های مفرح برای بینندگان نیست. افزایش برای برنامه های برون مرزی است. بخش کمی از آن شاید حدود ۲۰ درصد (از کل) برای افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری و غیره است. اصل مطلب این است که دافعه سیما بیش از جاذبه اش است. بجای اینکه در این دوران پر تلاطم با ایجاد برنامه های مفرح خوب و سرگرم کننده و جاذب اقدام کند، تا چشم مردم را با موارد غیر سالم آشنا نکند با دافعه خود این موضوع را تشدید می نماید. فکر می کند همیشه مردم به هر نحوی دنباله رو آنها باقی می مانند. حساسیت جاذبه در سیما وجود ندارد.
  • ناهید FR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    19 2
    خیر راضی نیستم
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    20 2
    در جایی که صدا و سیما مخاطب زیادی ندارد ، شاید با اغماض بتوان گفت حداکثر ۱۰ درصد جمعیت کشور بیننده آن هستند و از سویی دیگر صدا و سیما پوشش دهنده یک طیف سیاسی خاص حداقلی است که محبوبیت و جایگاه خاصی بین اکثریت مردم ندارد ، لذا صرف چنین بودجه ای سرسام آور از محل مالیات در چنین شرایط سخت اقتصادی مردم ، ناپسند و نابجا است و البته اکثریت مردم ناراضی .
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    9 4
    چرا نباید اضافه بشه این همه گروه سرود گروه سرود درست هر گروه حداقلش ۷۰و۸۰ نفر هستند اینها لباس از بهترین جنس می خواهند این گروها در سال‌های گذشته بوده‌اند پس حق است ببینید این گروه چقدر مخاطب زیاد کرده از برنامه پرمخا طب اقای شهبازی جلو زده ماشالله به خلاقیت به‌این صداوسیما میلی
  • قوی فکر IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 36
    باسلام ادوستان‌چرا‌اینقدر به رسانه ملی منفی نگاه می کنید ؟تلوزيون ایران درمقابل امپراتوری رسانه یهودیان خط مقدم ما ایرانی هاست.نجیب ترین رسانه تصویری تلوزيون ایران هست.کدام شبکه تلوزیونی دیگر را می شود با خانواده نشست وتماشاکرد . عزیزان یک مقدار منصفانه برخورد کنیم بهتر نیست؟این همه سریال فاخر ،برنامه های علمی، پخش مستقیم رویدادهای ورزشی! برنامه های سرگرمی برای خانواده ها وکودکان و...‌اخبار ایران وجبهه مقاومت وجهان برخلاف جریان رسانه های صهیونیستی آمریکایی کم کاری هست؟؟؟
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      4 1
      بگو که مسخره بازیه!
  • اسمان ابی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    6 15
    موافقم چون تلویزیون اصلاً دیگه برنامه نداره یه موقعه همه کانالها سریال داشت برنامها شبها تنز داشت اللن مخصوصاً برای ما خانوادهای مزهبی که اهل ماهوار نیستم نبود برنامه جوانان را به طرف فساده خارج از مرزها میکشه
  • جشید IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    13 3
    بله لازمه چون کارمندان از گرسنگی نمیرند وبه صفرهای خارجیشان برسند نیاز به برنامه سازی هم ندارند قبلا سریالهای زیادی ساختن همش غصه دار خسته نباشید
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    19 2
    این افزایشبودجه برای هرچه بیشتر افسرده کردن و تزریق غم واندوه مخاطبان اختصاصی صدا وسیمای خودشان واساسا برای راضی نگداشتن قشر حداقلی باور کنندگان اخبار معگوس جلوه دادن وضعیت وخیم جامعه است.
  • محمد IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    31 2
    خیر. بودجه ای که میگیرن اضافی است چون در راستای فرهنگ و سیاست ایران تیست
  • نسرین IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    23 2
    بله بخورن نوش جونشون ! کی به کیه ! 🤔
  • خداوکیلی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    23 3
    ملت حاضرن بخوابن تا این برنامها ببینن
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    24 3
    فیلم هاش به هیچ دردی نمیخوره.میخوان پول را بالا بکشند تموم
  • عباس IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    33 4
    حرام حرام حرام است،من هم راضی نیستم.
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    5 70
    ما پای انقلاب جان میدهیم و رای میدیم.حتما صلاحی هست که بودجه صدا و سیما انقد باشه که هر کسی از درکش خارجه
    • جانباز جنگ ایران و عراق IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      10 1
      بله دوست عزیز فقط صلاح در کاره و خودشون میدونند چطور تقسیم غنایم کنند . شما هم حتما برو رای بده چون باز هم صلاح در کاره و دست مسئولین را برای تقسیم ثروت باز میگذارد.
    • ایرانی سابق IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      7 1
      آفرین دقیقا دلیلش همین انتخابات است و تعداد موافقان شما در همین نظرات مشخص است . مشارکت در انتخابات هم همینقدر طرفدار دارد و یک بودجه هیولایی باید باشد که تعداد شما را میلیونی نشان دهد.
  • فرزاد IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 1
    کاشکی این بودجه هایی که از جیب منو امثال من به صدا وسیمای بی مخاطب میدن به آموزش و پرورش و رفاه معلمین و فرهنگیان اختصاص میدادن که این وضعیت اسفبار مدارسمون نبود
  • هادی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    9 1
    فقط با تعطیل شدن صدا و سیما موافق هستم و دیگر هیچ و بودجه ان صرف ابادانی استانهای محروم مانند سیستان و بلوچستان گردد .
  • یک شهرونذ IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    4 1
    الان چندین سال است که کل خانواده ما حتی بک دقیقه تلویزیون ایران را تماشا نمی کنیم تا آنجا که اطلاع دارم تمام دوستان و فامیل هم همینطور بعد برای مالیات اینقدر به عنوانهای مختلف دارید به مردم فشار میاورید به طوریکه نفرین تمام خانواده ها را با خود همراه کرده اید انوقت با این فشار از مردم بدبخت پول زحماتشان را به زور میگیرید برای تولیداتی که هیچ کس آن را تماشا نمیکند واقعا این پول مالیات که از ما به زور میگیرید و اینگونه هزینه میکنید یک ریالش هم حلال نیست الهی که پول زحمت مردم و سرمایه مردم که هر روز به زور از آنها میگیرید روزی دامنتان را بگیرد نانتان با اه و نفرین مردم همراه است چون برنامه های صدا و سیما اصلا ارزش دیدن ندارد والسلام
  • حمید IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    8 1
    به نظر من کمتر از 5 درصد مردم ایران به رادیو و تلویزیون ایران علاقه دارند. لذا بهتر است بودجه آن نسبت به سال قبل نصف شود.
  • دالوند IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 1
    این پول رابه فرهنگیان بازنشسته بدیدکه بعداز۱۷ماه هنوزمنتظرند
  • دالوند IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    4 1
    این پول رابه فرهنگیان بازنشسته بدیدکه بعداز۱۷ماه هنوزمنتظرند
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    4 1
    متاسفانه. برنامه های صدا و سیما فقط به درد خودشان می خورد دلیلی ندارد بودجه اش اضافه شود خدا وکیلی خودشان حاضرند دو دقیقه از برنامه های پخش شده تماشا کنند یک شبکه کاملا در اختیار غزه است زیرنویس ها همه در این مورد یک ذره به فکرجوانها بودن و برنامه های آموزش وشادی برایشان پخش می کردند من مخالف حتی نصف بودجه پارسال برایش هستم چه رسد به پنجاه درصد به بالا البته هر چند می دانم این نظر سنجی الکیه دولت فقط به بازنشستگان و کارکنان دولت گیر داده که تورم را است ولی صدا و سیما و نهادهای بی نام ونشان تورم زا نیستند خدا بداد این ملت برس
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    5 1
    حیف از یک ریال خرج صدا و سیما شود چه رسد به بودجه آنچنانی.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 8
    نمیشه گفت برنامه های با کیفیت زیادی داره ولی در برابر هجوم شبکه های ماهواره ای با مضامین غربی و غیر ایرانی نیاز است در صدا سیما سرمایه گذاری بشه
  • ناشناس IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 1
    نظر ما چه اهمیتی دارد ؟😏
  • رامین IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 1
    کارکرد رسانه برای راهبرد اهداف خود باید به سه اصول پایبند باشد 1جذب بیننده2القای ایده و راهبرد 3تثبیت وضعیت برای برای بینندگان متاسفانه رسانه ما جذابیت کافی برای بینندگان ندارد از این وضعیت موجود شبکه های ماهواره ای و شبکه های سوشال جایگزین آن خواهند شد برای جذب بیننده باید بیشتر از فیلم و سریال خارجی بر فرض مثال برکینگ بد یا هر جور فیلم و سریال این مدلی استفاده شود و در حین جذب القای باورها باید ایجاد شود که میشه این را در میان این سریال ها یا زیرنویس برنامه ها استفاده کرد بعد از مدتی این بیننده ها تبدیل به بیننده دائمی و القا شونده دائمی خواهند شد برای این کار نیازی به بودجه فروان نیست و در ضمن رسانه به اهداف خود نیز نزدیک خواهد شد بر فرض مثال پخش برنامه ای که چند مجری نشستن و در مورد موضوعاتی صحبت میکنند برای بیننده اصلا جذابیتی ندارد چه فایده ای دارد بعضی مسائل راه حل ساده ای دارند و نیاز به خرج کلی پول و بودجه و نیرو ندارد
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    10 1
    صدا و سیما فقط یک موفقیت داشت اون هم به حداقل رسوندن زمان روشن بودن تلویزیون و مصرف برق هست،من یادم هست قبلاً اگر تلویزیون یک روز خراب بود واقعا افسرده می‌شدیم ولی الان هفته ها هم میشه که شبکه های صدا و سیما را اصلا نگاه نمیکنم.
    • GB ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      1 1
      افزایش در آمد نصابان ماهواره فراموش نشود.
  • مهدی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    10 1
    یعنی برای شما مهمه که 90%مردم از این بودجه که شما دادین ناراضی هستند برای شما مهمه خرج فقرا کنید....با این تورمی که مردم درگیرند وصدا وسیما صداشم در نمیاد...
  • علی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    10 1
    دومین اداره زیان‌ده دولت صداوسیما که بعد ۱۸ سال هنوز از تکرار شب های برره میترسه واقعا مسخرست نگهداشتن این سازمان ضرر ده
  • م محبی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    5 1
    نه صدا وسیما با این بودجه نه نه نه به صدا وسیما
  • محمود IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    13 1
    به جرات میتوانم بگویم که ۹۰ درصد مردم ایران از ماهواره استفاده می‌کنند و اصلا تلوزیون ایران را عددی به حساب نمی آورند، اما دولت و حکومت چون این رسانه را زبان خود می‌داند پول کلانی را به آن داده است آن هم در این وضعیت نابسامانی اقتصادی مردم، گرچه مردم برای حکومت و دولت مهم نیستند .
  • بازنشسته IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    10 1
    حیف از یک ریال که به رادیو و تلویزیون بدهند.تمام برنامه ها شده تبلیغات برای مخابرات.
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 1
    صدا و سیمای میلی ‌ همه بودجه رو حیف و میل کرده درشو گل بگیر بی خاصیته
  • 7 مقدس IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 1
    یک هزار تومانی هم حرامشان است
  • بی نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    6 1
    باسلام حیف پولی که بدند صدا وسیما با این برنامه وسریالهای مزخرف مثل عجوبه ها وبرنامه دیگر که مهران رجبی که مجریش است مردم را مسخره کردن همش تمام عواملش پاچه خوار هستن پولهای نجومی برای پاچه خواری ولی وقتی به کارگر و بازنشسته میرسد بوجه ندارند خدا ازشان نگذرد
  • یک ایرانی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    11 1
    سلام. همین هم نصفش اضافه حیف یک ریال
  • صمد IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 0
    اره خیلی هم عالیه مشکل؟ مشکل نداریم!!!!
  • ایرج میرزا IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    8 1
    صدا و سیما غیر از اخبار دروغ و مداحی و دپرس کردن ملت خروجی دیگری نداره فیلم و سریالش هم شده جومونگ و مختار و یوسف
  • محمد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    4 2
    لطفا ارز مسافرتی رو حذف کنید ما افرادی که سفر خارجه تفریحی نمیریم خارج راضی نیستیم پولشو بدید فقرا ⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔
  • مهاجر AU ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    8 1
    مخالف افزایش بودجه صدا وسرما
  • US ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    12 1
    خیر با افزایش بودجه مخالفیم و باید بودجه صدا سیما کلا حذف شود و به مدارس و بهداشت و درمان داده شود
  • 6468969182 IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    15 1
    سلام .صدا و سیما تعطیل بشه به نفع مردم ایران است
  • محمد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 18
    بله 100 در صد موافق افزایش بودجه صدا و سیما هستم تا بتواند در برابر غولهای رسانه ای دنیای کفر، ندای قرآن و اهلبیت را به گوش جهانیان برسونه.
  • علی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 0
    خیر متاسفانه بنظر نمی رسد خروجی تولیدات صدا و سیما به اندازه بودجه ای که خصوصا در ۵ سال اخیر دریافت نموده اند موجب علاقه مندی مردم به محتوای تولیدات صدا و سیما و ایجاد حرکت و پویایی و آگاهی بخشی مناسبی در جامعه شده باشد؟! فعلا تقسیم بودجه کل کشور با رویکرد کاهش هزینه های دولت و کشور و حذف یا کاهش دستگاههای کم خروجی ضرورت فوری کشور است.
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 0
    خیر
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    10 1
    به هیچ وجه من بعنوان یک ایرانی که مالیات میدهم دوست ندارم از پول مالیات و پول بیت المال (نفت و...) به صدا و سیمای غیر ملی و با این برنامه های الکی بودجه ای به این عظمت داده شود.
  • Javed IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 1
    چند ساله فقط برنامه وسریال تکراری پخش میکنن بودجه چند برابری رو واسه چی باید بدن صداوسیما حیف بودجه
  • خان IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 1
    بیشتر برنامه هایه صداوسیما هم کپی برداری از شبکه های ماهواره ایه
  • محمدکاظم متین IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    8 1
    صدا و سیما بیننده نداره هی بودجه را افزایش می‌دهند برادر مشکل بودجه نیست وقتی برنامه به درد نخور نداری باید رویکرد را عوض کرد فقط پول بیت المال را دارید نابود میکنید
  • حسین IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    9 1
    حتی بگویک ریال!!!
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    8 1
    هدر دادن بودجه و تلاش برای تعریف پروژه های بدون بیننده و فقط برای دادن پول به عده ای که از سفره انقلاب بهره مند بشوند وگر نه صدا و سیمای ایران برنامه ای برای دیدن ندارد و همه شبکه عده ای را برای برد ن مردم به بهشت دعوت و پول‌های کلانی را پرداخت ودرصدهای خود را دریافت میکنند
  • احسان IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 10
    به عنوان کسی که شبکه های العالم و آی فیلم و شبکه خبر ۲ را می بیند و رادیو عربی تهران را گوش می دهد و از تلوبیون هم گهگاه استفاده می کند بله موافقم اما کیفیت باید بیشتر شود و طوری برنامه‌ریزی کنند که با استفاده از گیرنده دیجیتال امکان مشاهده شبکه استانی برای همه استان های کشور فراهم شود
  • محمدرضا IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    7 1
    من به جز برنامه ورزشی از سیما برنامه دیگری نمی بینم ولی رادیو آوا یا پیام گوش می دهم که تا حدودی خوب هست بقیه برنامه ها اخبار ونمایش فیلم در سیما به درد نمی خورد حیف از وقت که صرف دروغگویی تبلیغات وسخنرانی وبقیه بشود حدود نود درصد خانواده ماهم همن طور هستند
  • به امید عدالت IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    10 1
    ما مخالفیم . این بودجه باید برای رفاه مردم هزینه بشه نه صدا و سیمای که هیچ کس نگاهش نمیکنه . ملت چنان غرق مشکلات اقتصادی هستند که وقت نمیکنن برنامه های بی محتوا را نگاه کنند
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    10 1
    مردم چه کارند؟
  • حسین IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    10 1
    افزایش حقوق کارگر 20 درصد افزایش بودجه صدا و سیما 58 درصد کیفیت صدا و سیما درچه حدی است؟ پولهای مملکت دست چه تصمیم گیرنده هایی است؟؟؟
  • هادی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    10 1
    به هیچ وجه . درش رو گل بگیرن بهتره
  • حسن کلعباس باغمرادی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 13
    صدا وسیما برنامه‌های خیلی خوبی دارد و مروج فرهنگ اسلامی است و دشمنان قصد تخریب آن را دارند.
  • KR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    10 2
    ما که ۶ ساله تحریمش کردیم .
  • احمد IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    14 1
    بچه ها و جوان‌ها که ابدا تلوزیون نمیبینن فقط بزرگسالان، اونم شبکه ای فیلم . بقیه کانالها هم که شدن میزگرد جبهه پایداری
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    10 1
    وقتی برنامه های مورد علاقه مردم (فردوسی پور سروش صحت و.......) وهمچنین مجریان توانای ان را حذف می کنید واخبار سانسور شده و دروغ به مردم میدید وهمچنین برنامه های بی محتوا پخش میکنید وصدا وسیما تون شده میلی کی تلویزیون نگاه میکنه بهتر این که باشه
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    3 0
    این ارقام بودجه کم است. برای جبران کسری بهتر است مستقیما ماهانه برای هر خانوار با توجه به تعداد نفراتی و ساعاتی که پای تلویزیون می نشینند، قبض صادر کرد.
  • احسان IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    9 1
    نه کیفیت داره،نه محتوا داره!من که اصلا راضی نیستم ریالی خرج این سازمان با ۵۰ تا شبکه بی فایده بشه
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    8 1
    قبلنشم هیچی نبود
  • ناشناس IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    8 1
    حالا که این بودجه را می گیرن به ریش مردم میخنند و مردم هم همچنان میرین رای میدن
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    8 0
    خبرآنلاین خودت نظرت چیه داداش
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    4 0
    ما یه خانواده 6 نفره ایم فقط یه نفرمون روزی 2-3ساعت تلویزیون روشن میکنه و سرجمه 2 ساعت نگاه نمیکنه...
  • بابک IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    4 0
    نه .هرگز .۱۰۰٪ مخالفم.
  • قدیر IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    4 0
    راضی نیستم صدا و سیما شبکه های بی مصرف وکم تماشاگر را کم کند بودجه هم زیاد می آورد
  • سرشک IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    4 0
    با این همه کسر بودجه و تورم به جای دست کردن در جیب مردم ،باید نسبت به حذف ردیف های غیر ضروری بودجه و حذف نهاد های موازی به خصوص صداوسیما و نهاد های به درد نخور فرهنگی و حذف وکاهش بودجه های این نهادها و سایر نهاد های موازی و کوچک کردن بدنه دولت اقدام شود
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    6 0
    خیر، من سالها است که تلویزیون نگاه نمیکنم چون ارزشی به زندگیم اضافه نمیکند.
  • تاریخ IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    4 0
    کدام پول؟ کدام بودجه؟ چقدر ساده هستید!!!!!
  • مازیار IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    7 0
    حیف این همه بودجه بدهند به مردم بهتره .
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    7 0
    رضایت مردم؟ ؟ یعنی چه؟ مگر مردم سررشته دارند