۱ نفر
۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
خانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنان

نمایش خانه پاکیزه به نویسندگی نمایشنامه نویس آمریکایی سارا رول و کارگردانی علیرضا مداح از ۴ بهمن آغاز و تا ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ روی صحنه تئاتر شهر فرهنگسرای سمنان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،بازیگران این نمایش پریا پهلوان، رامین غلامی، روژان گلستانی،الناز قدرت آبادی و رویا معماریان هستند. از دیگر نمایشنامه های رول می توان به آواز یک کابوی و اوریدیس اشاره کرد. در این نمایش پزشک زنی به نام لین را می بینیم که به همراه شوهرش چارلز که او نیز جراح است، در خانه ای در ایالتی در نزدیکی دریا زندگی می کنند. آنها خدمتکاری به نام ماتیلدا دارند و با آمدن خواهر لین به نام ویرجینیا و آنا زنی دیگر که همراه چالز می‌آید، ماجراهایی در زندگی شخصی آنها رخ می دهد. بهار ذوالفقاری به عنوان طراح لباس، ماهان عدالت جو به عنوان موسیقی این نمایش، یکتا رومینا به عنوان طراح لباس، مهناز بابایی،پروین اقراریان،زهرا دولتی و یونس پور اسماعیل به عنوان خیاطان، ابوالفضل کرم الدین به عنوان طراح صحنه، امیر علی شکری به عنوان طراحی نور، محمد صالح معمار به عنوان مدیر صحنه، صالحه ارغان به عنوان منشی صحنه، ایمان نبوی، رامین غلامی و پریا پهلوان به عنوان طراحان پوستر و بروشور، آزاده گیلانشاه و مهسا اویس قرنی به عنوان چهره پرداز و حمیدرضا کلامی و سروش گلیان به عنوان عکاس با این نمایش همکاری دارند. همچنین سما عزیزالدین، فریبا حسابی، سارا شربتی، ساغر وحیدی،هانا ذبیحی و دیانا نجار، انتظامات اجرای این نمایش هستند.

خانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنانخانه پاکیزه در تئاتر شهر سمنان

» عکس ها:سید عابد میرمعصومی(خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان)

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1866451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =